Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...prasonos... z kolekce bourání zvěře
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 14.3.2006 (10:02:07)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Tom.Black (Občasný) - 15.3.2006 > mmiiaa> Jen mi bylo líto toho zvířete...............no tak ja si to fakt nečetl...ale ty jsi se ho taky neptala......hm?
<reagovat 
 skold (Občasný) - 15.3.2006 > mmiiaa> juch, mmiioo, co Ti vadí na tom "zabíjecím rituálu" ? jak sama říkáš, je to prostě rituál.je to tradice moravy a nejen samozřejmě moravy.tohle je příroda.slabší umírá a silnější přežije¨.představ si, že yb tady přiletěli ufouni a my by jsme jim chutnali.byli by silnější a my bysme měli smůlu.jedině, že by byli inteligentnější než my a s potraou by vyjednávali.když už nesouhlasíš s tím rituálem, měla bys spíš fotit ty lidi, co to dělaj, než to "jídlo".nemyslíš ?
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.3.2006 > Tom.Black> tome, jsem makrobiotik, zvířata nežeru a z těchle akcí je mi na blití..chtěla jsem vám tenhle zabíjecí rituál ukázat od člověka, který se toho nezúčastňuje, je mi líto, že jsi to tak nepochopil..
ale od toho jsme lidi, abychom o tom promluvili, že:)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 16.3.2006 > skold5> mám naprosto opačný názor..pokud přiletí ufoni, a budou si nás chtít opíct, myslím,že lidi, kteří nezabili, vynechají...
jsem z Moravy a jsem makrobiotik..nežeru maso...
a v tomhle se shodnu se zahraničím, maso se má zabíjet na jatkách, nikoliv doma a ještě to slavit..ráda bych se k těm ufonům připojila, nabídnu jim svou pomoc, a budu koukat na to, jak řezníky, kteří zabíjí doma na zahradě, stahují z kůže:))
<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 16.3.2006 > mmiiaa> Okej :)
<reagovat 
Vivaldina (Občasný) - 17.3.2006 >

trochu brutus ne? osobně v tom nevidim vůbec nic a už vůbec ne vtipnou momentku (neboj nosu sem si všimla) a zbytečné používání čůráků, hoven a podobných výlevů z toho vyšší level neudělá a tebe to hází na úroveň toho masa na háku ...


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 17.3.2006 > Vivaldina> vůbec nevíš o co jde..je těžké a zbytečné se k něčemu přidávat takhle po...
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter