Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepříjemnost
Autor: Draco (Občasný) - publikováno 22.1.2006 (13:37:28)

"Jak se to stalo?"."Co se to stalo"."Proč?!".Bzukiho vytrhla z přemýšlení bodavá bolest,

rozšiřující se do celých zad. Zkroutil ruku a s nesmírnou bolestí se snažil si vytáhnout

dýku ze zad. Tak, jako už tolik pokusů před tím i tento selhal a Bzuki dýku nenahmatal. Jen

znovu upadl tváří na zem a chvíli zůstal ležet.
------
 Šel v noci domů z práce, tak, jako to dělává už 6 let. Ulice byly prázdné, žádní chodci

ani žádné auta. Vychutnával si to ticho a nechal chladný noční větřík, ať mu čechrá vlasy a

hladí ho po tváři.
 Přemýšlel nad tím, jak přijde domů a dá si teplou sprchu se svou přítelkyní Luckou. Už

dlouho plánovali děti a on si o tom chtěl dnes promluvit. Měli se rádi a cítili, že ten čas

pomalu nadchází.
 "AAAAAAAA!!!!!".
Něco ho srazilo na kolena, až se musel rukama opřít o zem, aby nespadl na tvář.
Bolest!!!
Zatmělo se mu před očima.V té chvíly proud svých myšlenek absolutně neovládal.
Přepadení? Nevyřízené účty? Zabijou ho?
BOLEST!!!!!
--------
 Po chvíli se probudil a zjistil, že leží na břichu na betonovém chodníku. Zařval bolestí,

když se chtěl zvednout. Lehl si zpátky na zem a přemýšlel, co se stalo před tím, než se

ocitl na chodníku tváří k zemi. Velmi pracně se rozpomínal. Šel normálně domů z práce a

najednou. Co se vůbec stalo? Někdo mu vrazil nůž do zad? Po pár vteřinách zjistli, že

jediná věc, na kterou se nyní dá soustředit, je nesmírná bolest v zádech, pulzující s

každým tlukotem srdce."Musím na pohotovost, je tady za.....AAAAA!!".Řekl si jen tak pro

sebe, aby se ujistil, že nesní. Bolest, kterou znovu ucítil ho ujistila, nesnil.
 Zkusil jít normálně, ale nešlo to, mnohokrát upadl tváří k zemi. Shrbil se, bylo to lepší.

Za 15 minut ušel 100 metrů, ale v dálce a rozmazaně viděl osvětlený nápis - Pohotovost-jen urgentní příjem.

Zachvátila ho nová vlna bolesti."Teď....ne, teď to....nesmím....nesmím vzdát." Znovu k sobě promluvil. Už se ani nepokoušel přemýšlet, proč se to stalo a kdo to udělal. Bylo mu to jedno, soustředil se jen na to, aby se dostal přes cestu ke dveřím s osvětleným nápisem.
Ještě pár kroků........
-----------
Dokázal to, celý zpocený se dostal k vytouženým dveřím, na které chtěl zazvonit.Tam ho

zbaví bolesti. S hrůzou si všal uvědomil, že na zvonek shrbený nedosáhne. Celou cestu šel v

zádech ohnutý a až teď si uvědomil, že pulsující bolest je o něco menší. "Musím zazvonit, klepání nikdo neuslyší."

Jeho záměr byl narovnat se. Prudce se vymrštil do výšky, aby jeho palec spočinul na zvonku.

Povedlo se a teď ještě zatlač......
----------------
Probudil se na lůžku na pohotovosti. Bolest už cítil jen vzdáleně a velmi slabě. Posadil

se. Rozhlédl se. "Á, tak jste se už probudil." Ozvalo se ode dveří a v nich stál chlap v

bílém plášti se stetoskopen kolem krku. Poznal v něm doktora, pracující na této

pohotovosti."Kdo jiný by to taky asi tak mohl být." Pomyslel si.
----------------
"Pane doktore, co se stalo, šel jsem po ulici a najednou....." "Není se čeho obávat."

Přerušil ho doktor. "Takový silný případ jsem ještě nezažil, ale dali jsme vám injekce a už

se to nebude opakovat. "Ale co se stalo?" Nechápal Bzuki.
"Hexnšůs, to je mrcha, jako by vám někdo vrazil nůž do zad, že?" Odvětil doktor s úsměvem a

odešel do jiné místnosti.

 

 

Draco Hunter



Poznámky k tomuto příspěvku
 annandale (Občasný) - 24.1.2006 > Saimon> 

Tak asi to uzavru. Ja k vam nebyla a nejsem nepratelska, ale zacina to houstnout. Jste oba s Dracem chytlavi az hruza. Neni s vami rec jako s dospleyma zralyma lidma. Nemluvite k veci. Ackoli jste si v perexu o kritiku rekli, nakonec ji nesnesete. V tom se zastavam White Doga. Ta poznamka, ze ma pod dilem "jenom" 5 bodu a hned si mysli, ze muze radit, je nemistna. Nevim jak on, ale jsou tady lidi, kteri sem davaji jen neco, jine a lepsi veci publikuji v realnem svete. Takze by se hodila trocha zdrzenlivosti.

P.S. Mozna sis nevsiml, ze jsem nic nepredpovidala. Pouze jsem se zeptala, zda jste siamska dvojcata, jelikoz se identicky vyjadrujete. Jenomze misto jednoduche odpovedi jste museli napsat dalsich deset poznamek zvanicich o svobode slova a jinych nesmyslech. Naprosto od veci. A ted je to dokonce o Sibyle. Vazne uvazuji, zda to mas v hlave v poradku.
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 25.1.2006 > annandale> 

Ty jsi proboha zase úplně jinde. Proč jsi prostě to co jsem napsal nevzala jen jako recesi? Chápu,že je tvá potřeba mít poslední slovo na vysokém stupni,ale někdy to tak prostě nebude. My jsme podle tebe chytlaví,ale ty ihned impulzivně odepisuješ a píšeš,jak jsme chytlaví,neomalení a snad i útoční? Proboha to ty jsi do toho začala farat!

PS: Nenapsalas,že máme stejná názory. Tys prostě rovnou napsala, že jsme jeden a tentýž. Protože jsem se Draca zastal. V tom případě bych mohl říct,že ty i DogWhite jste taky jeden a tentýž,neboť máte podobnou kritiku. NE? Jenže DogWhite,alespoň uznal a přiznal kde bylo jádro pudla. Narozdíl od tebe,která to chce stále a stále dokola rozebírat. No jak chceš...(já o tobě alespon nenaznačil,že to nemáš v hlavě v pořádku jen proto,že jsi vyjádřila svůj názor - promiň,ale TO je trapné)


<reagovat 
 Draco (Občasný) - 24.1.2006 > annandale> 

Taky jsem nebyl nepřátelský, ale jak si přeješ.

Jestli si zvyklá, že si tě každý poslechne a odkývá ti tvůj názor, tak já tohle nedělám. Takže pokud máme jiný názor (což je v pořádku) není to důvod k hádkám. A k tomu aby s náma hned nebyla řeč, jako s dospělýma lidma. Tyhle kecy mě fakt berou. Někdo, kdo si myslí, že už všude byl a všechno zná bude ostatní kritizovat za to, jak reagujou? Budu dělat, že jsem tohle nečetl, bylo to HODNĚ ubohé.

Hohó my jsme chytlaví? Ano mami. - To si myslíš ty. Mám takový dojem, že na ty tvoje reakce se ani nic jiného napsat nedá.

A abych se vrátil k DogWhitovi a té tvojí obhajobě. I kdyby napsal 30 povídek a u každé hodnocení 5 a haldy doporučení, neznamená to, že se nemůže plést a nikdo mu nemůže zkritizovat kritiku.

Vem si dovolenou, nebo prázdniny a jeď na Hawai, nebo někam jinam, kde se odreaguješ a srovnáš si to v hlavě, protože nechápeš JEDNODUCHÉ poznámky a narážky navazující na příspěvek před tím.........


<reagovat 
 annandale (Občasný) - 24.1.2006 > Draco> :-)) no comment
<reagovat 
 annandale (Občasný) - 24.1.2006 > Draco> Uz nech tech osobnich vypadu. Shazujes se. Ne kazdy s tebou pasl kozy.
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 25.1.2006 > annandale> Promiň,ale s výpady jsi začala ty sama. On se držel pořád v mezích normy. Tys prostě jen nesnesla jiný názor na věc než svůj
<reagovat 
 Draco (Občasný) - 25.1.2006 > annandale> 

No comment = nemám co napsat

Pořád máš plnou pusu keců a teď no comment? Víš co, jak sem říkal - hoď se do klidu a popřemýšlej o tom, jaké blbosti tady píšeš. Typl bych tě na blondýnu......


<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 26.1.2006 > Pointu to má, ale jako celek je to slabý a i zpracování v některých místech vázne..
Body: 2
<reagovat 
Čtenář - 28.1.2006 > Nic moc. Ale hlavně že je to creativně, chlapci :-)
<reagovat 
zirael (Občasný) - 29.1.2006 > milý draku, zkus si nechat od někoho vysvětlit pojmy "automatické psaní", "próza" a "kreativita". bude to snazší pro všechny zúčastněné.
<reagovat 
 Draco (Občasný) - 29.1.2006 > zirael>

Možná se pletu, ale tohle nebyla kritika přízpěvku, že ne?

Založ si fórum: Zirael-rady všeho druhu. Radím, i když nevím o co jde.

Draco Hunter                      
<reagovat 
zirael (Občasný) - 30.1.2006 >

Ale já vím, o co jde, draku.


<reagovat 
 Draco (Občasný) - 30.1.2006 > zirael> 

Když myslíš, tak dobře, beru tvůj názor.


<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 3.2.2006 > Přijde mi to trochu slabé jako povídka. Popis cesty a bolesti připodobněné k ráně nožem není moc propracovaný, abych mu jako čtenář věřila. A některé věty by nemusely být tak kostrbaté. Četlo by se mi to lehčeji. Ale určit to za špatné, nelze. Proto nehodnotím.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter