Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Co umí jen on
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 5.12.2005 (10:48:47), v časopise 13.2.2006

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Mishka (Občasný) - 6.12.2005 > Zuzzz> neberu to osobne, uz jsme to spolu resily nekolikrat. a vim ,ze jsi prijemne narocny divak a nad vecmi uvazujes, tak proto me to zarazi vzdy znova zrovna od Tebe, ktera hleda "kvalitu", myslenku...

o tech prijimackach jsem slysela... nema cenu o tom dlouze mluvit. jestlize nekdo dela reklamni grafiku, dela prevazne treba navrh logotypu a letaku, tak umet dobre zvladnout tradicni kresbu mi projde trosku mimo misu. je fajn, kdyz clovek muze do zivotopisu napsat nejakou znamou vytvarnickou skolu, ale znam lidi, co vysli z tech skol a nechytaji se, nemuzou se uplatnit, neumi to, po cem je poptavka a jsou treba prumerni kresliri nebo delaji avangardni silenosti, ktere nikoho moc nezaujmou.

alespon ja to mam tak, ze bud oslovi ci neoslovi. pak muzu resit, jak to bylo udelano, ale pokud je vysledek dobry, je dobra i technika, pokud pomohla k dosazeni onoho vysledku.

napada me prirovnani jako z notama.. je potreba, aby umel skvely zpevak noty ci zvladal hru na nejaky nastroj, pokud to neni vylozene jeho cesta a bavi ho, jde mu a prosazuje v necem trochu jinem?

no, tak to vidim ja...

a neni to taky nic osobniho, od Tebe to vazne vse beru, protoze uz se nejaky ten patek zname a vim, ze jsi chytry narocny divak, ktery vzdy prijde se svym nazorem

<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 7.12.2005 > Mishka> Hm... diky.
Byl to nejakej osobni mindrak, tak se omlouvam, ze to resim pod tvym prispevkem.
Ale jsem rada, ze jsem si to v konfrontaci s tebou a Absolutem mohla konecne poradne ujasnit a vyresit snad jednou pro vzdy.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.12.2005 > Zuzzz> :) pro me je diskuze s Tebou taky prinosna! i ja si urovnavam v hlave veci, nad kteryma jsem pred tim nepremyslela, takze diky!
<reagovat 
gongey (Občasný) - 7.12.2005 > hezká debata :o ) naštěstí člověk se nemusí člověk máchat v barvách :o ))) srdce se mi líbí, musím říct, že pořádně až na druhý pohled, ale jo, je to takové mishkoidní. :o )
Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 8.12.2005 > bezva, moc povedený, myslím.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 8.12.2005 > Moc pěkné :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 9.12.2005 > hezké
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 8.12.2005 > TY MUSÍŠ BÝT ŠÍLENĚ NEŠŤASTNĚ ZAMILOVANÁ... FAKT MOC HEZKÉ.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.12.2005 > S.P.> tohle zrovna vyjimecne neni o me (no, i kdyz, jak se to veme..:)), ale o jedne blizke dusi, ale bohuzel ani mi toto tema neni cizi.
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 10.12.2005 > Nechápu pravověrné zastánce starých technik. Teď je doba počítačů, to se nedá nic dělat. A vždycky je podstatný výsledek, nikoliv cesta k němu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 11.12.2005 > vrtusík> JÁ ZASE NECHÁPU CO VEDE LIDI K TOMU ZA KAŽDOU CENU SE DIGTALIZOVAT (TEĎ TO NENÍ MYŠLENO NA MISCHKU, TÉ JE DIGITÁLNÍ TECHNIKA VLASTNÍ), MYLSÍM ŽE NENÍ NÍC HORŠÍHO NEŽ ZA KAŽDOU CENU ,,JÍT S DOBOU." DĚSNÁ STÁDNOST.
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 11.12.2005 > S.P.> Proč "za každou cenu"? Proč "stádnost"? O čem to mluvíš? Jde jen o to, že KDYŽ SE TO UMÍ, DÁ SE UDĚLAT SKVĚLÉ DÍLO JAK RUKAMA, TAK "myší". A o to, že nad tím druhým často pravověrní grafici ohrnují nos, s tím, že jde "o jeden klik myší". Jo, jsou taková "dílka", že nějaký začátečník kliknul na efekt fotošopu a byl celý odvázaný z toho, co dokázal "vytvořit". Ta vem klidně čert. Ale pokud má tvůrce ideu, za kterou dokáže jít, pokud dokáže opravdu něco předat, mělo by být jedno, jakou metodu používá (a pak obvykle u té myši nejde o jeden klik, ale o zatracenou makačku). A o to mi šlo.
Nemám rád černobílé vidění - ani z jedné strany.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.12.2005 > vrtusík> díky za support, cítím to naprosto stejně.
<reagovat 
sédy (Občasný) - 12.12.2005 >

jo jen on


Body: 5
<reagovat 
boni (Občasný) - 15.12.2005 > vynikající:) jen tak dáál moc se mi to líbí
Body: 5
<reagovat 
zajik (Občasný) - 13.2.2006 > mě se to hodně líbí
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 5.12.2005 > Docela se mi to libi, i pres proflakly symbol srdce :-)
Je to zvlastni a pro me docela zajimavy, takovy depkoidni...
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.12.2005 > Zuzzz> jj, proflaknuty symbol jsem tradicne taky resila, ale realisticky vzhled srdce setrim pro jinou grafiku ;)
depkoidni to melo byt.. chaos, temno, sramy... proste takove bezne srdce ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 9.3.2006 > Mishka> Ne bezne srdce, ale Tvoje srdce.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.3.2006 > Zuzzz> ty mas dnes nejaky problem, rekla bych...
no, zrovna tohle bylo tvorenu pro jednu kamaradku, asi to nekde i myslim na zacatku pisu... ale to je jedno...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 17.4.2006 >

mám podezření, že ty jsi taková ta žena drsňačka, která když ji chlap nekrotí, tak ho pokládá za bačkoru, a když ji zkrotí, tak si stěžuje jak je krutej

jenže život se neodehrává jen mezi těmahle dvěma dimenzema.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.4.2006 > Ariel Jaffé> a ja mam zase silne podezreji, ze mas nejaky problem! ;)
ty dva protipoly tady uvadis Ty, ne ja, takze to vypovida o Tobe, ne o me! ;)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 17.4.2006 > Mishka> vypovídá to o tom, kdo se v tom najde. já se k tomu přiznávám a když se tě to netýká, tak to jistě hravě ustojíš.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter