Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


V minulém článku jsem popsala, jakým bojem a zjištěním musela projít Galaktická federace při
osvobozování naší planety. Po dlouhých epochách bylo nalezeno konečně řešení, kdy se Galaktická
federace rozhodla nepřátele definitivně zlikvidovat, proběhl zuřivý a krutý boj proti vesmírnému
viru a temným organizacím, které se od tohoto viru odvíjely a které ničily náš svět.

Tato militantní válka ustupovala a slábla a v současné době se planeta po dlouhých a drastických
bojích léčí, stejně jako všichni bojovníci, kteří válkou procházeli. Na jaře jsem vnímala, že dochází
k hlubinnému čištění informačně-energického nánosu zlých sil uvnitř planety, tento proces byl
úspěšně dokončen a v současnosti do srdce naší Země proudí velice silné, podpůrné, harmonizující
a uzdravující síly z vůle Stvořitele, tzn. kosmického vědomí, zároveň je technicky tento proces
upravován Galaktickou federací. Mimozemské civilizace, které stojí na naší lidské a planetární
straně, objaly Zem už dávno vlastními informačně-energetickými mřížkami, které ji umožňují
napojení na vyšší dimenze a které planetu celou dobu podporují při vzestupu do vyšších dimenzí
ducha a bytí.

V současné době není planeta ohrožována zvnějšku žádnou negativní mimozemskou rasou,
ani špatnými „archontskými“, špinavými a těžkými vlivy z negativního vesmíru, jako v minulosti.
Byly zlomeny kruté vlivy, které nás zužovaly a zemské jádro prochází hlubinnou obrodou,
prozářením posledních negativních zbytků temnoty a zla. Již vůbec není nutný boj,
jako v minulosti a stav harmonie je velice stabilní a pozitivní.
Vnímám ze Země krásné, bohaté a uzdravující síly a informace. Veškeré nebezpečí je již zažehnáno
a planeta nabírá jistotu a rychlost, při které se plně uzdraví a zvýší svoji frekvenci na hodnoty,
které jsou v galaxii běžné, tzn. to, čemu říkáme 5D

V hodnotách páté dimenze, 5D, neexistuje špína a násilí, zotročování a zneužívání. Je to svět
harmonie, lásky, radosti, rozvinuté emotivity, pokory a vlídnosti, naprosto zde mizí nízké frustrace
a nemoci. Na planetách v těchto hladinách frekvencí nemůže existovat disharmonická společnost
plná násilí a technokracie, jakou je doposud lidská civilizace.

Zatímco stála naše planeta v minulých letech, v dobách dimenzionální války, na osudové
křižovatce, kdy probíhala válka mezi světelnými a temnými silami, mezi zdravím a nemocí,
v této době má již naprosto vyhráno a směřuje již najisto „domů“, tzn. do galaktického společenství
míru a harmonie.
Kdyby svůj boj prohrála, už v současnosti by probíhalo umírání přírody, technokratická zrůdnost by
měla daleko vyšší rozměr, NWO by se podařilo zotročit daleko více lidí, probíhala by jaderná
válka, či něco takového. Naštěstí pro nás se děje opak a planeta se léčí, pouze v naší lidské
společnosti probíhají děje, kdy se odhaluje NWO ve vší své obludnosti a jsou více znát jeho
kontury. Zotročeným apatickým davům očkovaných lidí, kterým nezáleží ani na planetě,
ani na svých dětech, to samozřejmě nic neříká, ale budoucnost patří těm, kteří prozřeli, uvědomují
si děsivost technokracie a spirituální omezenosti starého světa a jsou schopní zvládnout frekvenční
přechod spolu s planetou.

Planeta Země s posvěcením Stvořitele poskytuje bezpodmínečnou lásku a podporu, výživu a léčbu
všem, kdo jsou schopní ji přijmout. Rozhodně se nehněvá, jak tvrdí kupř. Auroran. Ovšem, lidé,
kteří zůstali v hrubých materialistických vibracích rámovaných bezohledností a stresem a strachem,
budou tuto podpůrnou energii těžko přijímat. Protože nemají odstraněné nánosy omylů, špatných
vzorců a sami svým přístupem a stavem blokují příjem harmonických jemných energií.
Přesto je na nás na všechny činěn nátlak při našem boji a nyní planetárním vzestupu.
Mnozí lidé procházeli v minulých letech všelijakými zdravotními a psychickými potížemi, únavou,
nevysvětlitelnými symptomy, přerovnávalo se jim myšlení, byli nuceni v divočejších
a bolestivějších fázích měnit své postoje, kdy nebyli schopní pokračovat ve starých, zajetých
kolejích a byli nuceni hledat novou cestu. Při těchto namáhavých procesech ale byli nuceni odházet
staré, zlé nánosy starého věku a najít zdravější cestu.
Tito lidé mají nyní výhodu, mezi nimi, planetou a Stvořitelem již nestojí bariéry, jako dřív
a oni se mohou snadněji přizpůsobit frekvenčnímu stoupání do harmonických a láskyplných
rozměrů galaktického a vesmírného bytí.

Tyto procesy se pochopitelně projeví na naší společnosti. Jak, to netuším. Když se čistilo jádro
planety, probíhaly děsivé podvraťácké a svinské boje na Ukrajině mezi chazarskou mafií a Ruskem
a mezi lidmi vyvřelo tolik nenávisti a podrazů, které nikdy předtím nebyly vyřčené, že to skutečně
nemělo obdoby. Přeju si, aby tato fáze planety, která se jeví být velice blahodárná, měla ve
společnosti také ozdravný efekt, že třeba konečně přiletí GF a padne NWO. Ovšem, je možné,
že ozdravný proces přinese i další krize, protože nadpoloviční většina lidí s tímto procesem neladí,
ani vědomě a jen z určité části podvědomě a nevědomě. Těžko se dá tento efekt odhadnout.
Ve výslednici to ale povede k harmonické a uzdravené lidské společnosti, kdy se člověk vrátí ke své
roli – strážce této krásné planety a jejího vnitřního bohatství. Až tuto roli úspěšně zvládneme,
budeme se jistě moci i volně pohybovat naší galaxií, ve spolupráci s Galaktickou federací.







Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2022 >

Co bych považovala za určitý jev, že se věci zlepšují, že se všechny ty kliky NWO začaly mezi sebou likvidovat a potírat. Kupř. globalista Elon Musk se postavil proti neokomunistům s Twitterem (říkal V.K.), dále Kissinger, ta zlá mumie, brzdí naše místní hajlující unijní nácky a chazarské židovstvo, že to neni dobrý, nahnat Rusko do náruče Číny a ať toho nechají.
V menším se to projevuje právě tou Elenou Danaan za globalistické NWO a Auroranem za reptiliány, kteří se nvavzájem popírají.
Myslím si, že to není už žádná rafinovaná hra, že doby, kdy všechno to zlo svorně spolupracovalo na naší likvidaci, odchází, místo toho se chaoticky napadají a požírají se navzájem.
Ale opatrnosti není nikdy nazbyt. To toxické prokroucené svinstvo může vždy ještě překvapit.
Ovšem dle dimenzionální situace by mělo slábnout.


<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 30.5.2022 > Moc se těšim na ten výsledek a doufam, že budu součastí tohoto přerodu, abych si pak mohla říct "jo, ta bolest za to stála". Tady se mi líbí, miluju tuhle planetu, ale taky se už těšim domu. Mám pocit necelistvosti. Byla jsem pozvaná na galaktický mejdan, tak se těšim, až to tam rozjedeme :D Poslední vysílání s Chvátalem bylo skvělé. Když tyhle věci někdo vyřkne nahlas, mam konečně pocit, že nejsem cvok. Anebo je nás cvoků tolik, že to stejně musí tedy být pravda :D Plnou parou vpřed do galaktických výšin! :D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2022 > Kikimora> 

Jo, to řekl pěkně - připomíná mi to Amenti, v něčem. To zase svého času zachránilo mě, že nejsem blázen. Ze začátku tam říkali, že v dobrých mimozemských silách jsou azuriti a kočičí bytosti, což mi zvedlo velice náladu, protože tak jsem GF vnímala a potom třeba, že Jehova je špatná zlá bytost, což už jsem měla odžité, že to tak je, mnohokrát jsem proti němu válčila.
To, co říkal Chvátal, do toho všeho krásně zapadá. Jediné, co mi přišlo trochu divné, že se člověk zrealizoval jako homo erectus, to mi moc nepřijde, ale možné je nakonec všechno.

Pozitivní změny, které probíhají, jsou určitě velice úlevné. Dnes už nezažívám útoky, jako dřív, kdy byly skutečně vedeny 24 hodin denně, teď je klid, i když občas se něco přeci jen ještě vyskytne. Celé to NWO je v dimenzionálním prostředí velice oslabené.
Planeta prochází uzdravujícím procesem a vrací se domů. Do harmonických stavů.
Lidi by se měli snažit ladit s planetou, já taky nevím, jak přesně bude ten proces probíhat a jak dlouho, než se frekvenčně usadí tam, kde má být. Teď frekvenčně stoupá. Jsou to pásma lásky, harmonie, míru, všech těch ušlechtilých jevů.
Což s naší realitou zmáknutou NWO dost neladí. Planeta chce lidstvo zachovat, ale rozhodně nepřežije celé. Pořád doufám, že do toho vstoupí GF, pak by se mohla společnost snadněji přizpůsobit takovým změnám frekvencí našeho světa a zůstala by zachovaná i nějaká civilizační úroveň.

Co je jisté, tak že budou muset časem odpadnout všechny ty negativní jevy, jako je materialismus, sobectví, drancování přírody, technicismus atp.
Tihle, co toto vyznávají, jsou jak paraziti, kterým se nedá domluvit. Jsou očkovaní, arogantní, vše dobré je jim u zadku, dělají společnost toxickou a nesnesitelnou, tak ti musí odpadnout a ty zřejmě frekvenční stoupání planety prostě oddělá.




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 30.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Amenti jsem také četla a docela dost věcí se shodovalo s tím co Chvátal říkal. Docela mě zaujal ten jeho projekt Modré světlo a učení strážců. Na jeho webu tam je zdarma taková krátká seznamovačka s projektem a vypadá to zajímavě. Dneska bude další vysílání, tak jsem zvědavá, co zazní dnes. Ohledně té frekvence planety, přijde mi, že jí je líp. Zni to dementně, já vim:D Že jde konečně tam, kde má být.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2022 > Kikimora> 

Posun k lepšímu se na planetární úrovni skutečně odehrává. Vlastně byla ohrožovaná i planeta, v jejích kultických energetických centrech, jako jsou na těle čakry a energetické body, byly negativní instalace, které ji poškozovaly energii. Nevím přesně, co všechno to bylo, ale byl nutný krutý boj.
Teď je planeta volná a uzdravuje se a v jádru už probíhá jen prosvícení zbytků temnoty světlem, tzn. děje se uzdravování a vzestup.


<reagovat 
čtenář Kiki - 31.5.2022 >

poslouchal někdo včera toho Chvátala na svobodném vysílači? myslela jsem že juknu ze záznamu a ten není nebo nemohu najít... o čem mluvil?
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 31.5.2022 > čtenář> On včera nevysílal. Taky jsem čekala a nic.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 31.5.2022 > Kikimora> 

aha, fňuk fňuk... :/
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.6.2022 >


Ještě jsem v tomto přerodu do nových frekvencí zaznamenala zajímavý jev. Totiž, že v energetické rovině dochází k jakémusi šamanskému principu, o energetickém vysátí oběti - tentokrát těch temných. Že budou vstřebáni a jejich energie, kterou paraziticky nasáli, bude rozprostřena a dána zpátky všem oslabeným obětem.

Předtím jsem totiž narážela na efekt, kterému jsem moc nerozuměla a to sice k tomu, že ač ty temné nenávidím a nespatřuju na nich nic dobrého, tak je nedokážu absolutně vykopnout, jaakoby pak hrozilo, že po nich zůstane prázdná díra, deprivace a vyčerpání, bez jakékoliv náhrady.
Je to dáno tímto jevem, čemu rozumím až teď - oni nesou obrovské množství naší energie, kterou nám ukradli, proto by mi nebylo líto jich, ale naší energie.
Při frekvenčním vzestupu planety poslouží tito temňouši jako "palivo" pro světelnou metamorfozu, tzn. zmizí už jinak, než bojem a vyháněním, zkrátka se přemění na energii a světlo, které se dostane do informačně - energetického pole planety, tak aby z toho měly prospěch všechny živé bytosti. A temní zaniknou, ztratí individuální vědomí, zmizí ve světle a tou metamorfozou vrátí všechnu energii, kterou ukradli a která by nám chyběla.


<reagovat 
 čtenář Kiki - 2.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jo to mi zní úžasně! Dává to smysl, protože rekonvalescence z absence ukradené energie by trvala déle - obzvláště když ji lidé neumějí ani sami čerpat a skoro vůbec ne proměňovat. A je pravda že je to šamanské pojetí - oni také posílají takhle energie do Země s tím že ona to zvládne obrátit když oni ne. Mě to zajímalo že šamani vždy z někoho něco stáhnou - nějakou hnusotu a pak to jdou pouštět do Země, já jsem si úplně říkala že fuj, že jí nakládaj kolikrát, tak proč to nepošlou někam jinam? No ona to přeměňovala vždycky, jen asi mohla v menší míře když měla nižší frekvence a její mřížka byla obalená kdečím. (jasný, stále to jsou frekvence které bychom v těle ani neudrželi, takový šílený objem, ale prostě ve 3D to nebylo nic světelnýho, prakticky balancujeme na hranici kdy to jde pak už spíše do rozkladu, odtud jít kamkoliv jinam je vždy úžasně nabíjející změna)

Mě by zajímalo, jestli v těch vyšších frekvencích - až se přemění, by vůbec existovaly ty naše slavné střídavé proudy na které nám tady jedou čipy a počítače 😂, podle mě naprosto vyloučeno - asi jako u slunečních erupcí tak změna v elektromagnetismu tyhle nízkofrekvenční technologie prostě odstaví...? Po mikrovlnce fakt plakat nebudu... A myslím si že i GF lítá v něčem co má energii jiného rázu než je naše elektřina, to si vždy asi ohlídali abychom byli odrátování tím co je škodlivé když to šlo udělat i neškodlivě tak zabavit patent, schovat a šlus, nic nebude... budou naše vlny a naše napětí a hezky si v tom žijte.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.6.2022 > čtenář> 

Je to taková fůze obou principů - jeden je stahující, ničící a transformativní - bojový - černá díra - a druhá je expanzivní, tvořivý a harmonický - léčivý - super slunce, Zdroj.
Připadá mi, že jsme ničili a vyháněli temné síly vesmírného viru, až se v samém středu planety nakumulovaly všechny energie, které ukradli a které se nyní skrze definitivní zánik temných formou světelného výbuchu, expanzi světelných sil, rozprostou do všech bytostí, kterým tato síla chyběla.

Je jisté, že důležité je jakési vycentrování, najití prvotního bodu, střed, nulový bod, což probíhá skrze nejbližší "srdce", středobod bytí. Tzn. vlastní, následně planetární. Planetární je ve velkém propojeno s veškerými galaktickými, vesmírnými i kosmickými silami, proto je v jejím středu středobod transformativních sil. I planetě byla dlouhodobě poškozována energie, proto teď jde do ozdravného nádechu a výdechu. Je to takový vnitřní ozdravný proces, který má ve výsledku vliv na všechny.

Temné to spálí a oni zmizí. V tom mytickém vidění. Je jisté, že po dosažení určité frekvence už nebude možné nízké škodlivé 5G.
Jak se to promítne do reality? Buď budeme tak dlouho frekvenčně stoupat a 5G do nás pražit, až začneme svítit očima a budeme v noci dělat náhradní zdroje světla.
Nebo přistane GF, pozabíjíme NWO, vezmemem si jejich prostředky a zavedeme novou vědu, kdy nahradíme 5G něčím, z čeho nevybuchuje hlava.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2022 >


https://www.youtube.com/playlist?app=desktop&list=PLSt-yCnSOTeZskUmbumT_IDMNntoAG9WN&fs=e&s=cl&cbrd=1

Toto jsou načtené vybrané pasáže knihy Můj otec byl Man in Black, autor Jason Mason. Je to zajímavé vyprávění, vím, že Křešovka je z této knihy unešená. Jak jsem to poslouchala, tak je to určitě pozoruhodná kniha, plná pravdivých informací, ale stejně na mě dělá dojem, že to je právě ta nebezpečná manipulace ve stylu - tady máte 90% pravdivých informací a 10% těžko prohlédnutelné psychické manipulace. Já jsem tu knížku nečetla, sama bych si ji ani nepořídila, tak těžko můžu naprosto soudit.

Dotyčnému autorovi to nakecal prapodivný účastník tajných vojenských programů, který mu vsugeroval, že je jeho otec a proto se tomu nedá věřit stoprocentně. Jak jsem to poslouchala, tak jsem si všimla, že to má na mé uvažování špatný vliv. Vlastně je jedině dobře, že když jsem procházela válkou, neměla jsem žádné informace tohoto typu.

Kupř. je tam uveden tzv. rozhovor s Lacertou - reptiloidní ženskou bytostí, který je prý autentický. Člověk to poslouchá a uvěřil by, že to Lacerta myslí vlastně dobře, ale když jsem to poslouchala, tak mi došlo, že je to jen rafinovaný způsob, jak pomluvit mimozemšťany.
Lacerta tvrdí, že Annunaki Elohim jsou vlastně zlí, nikoliv Nefilim, ale Elohim, že ti nám tady nejvíc ublížili, což je lež a manipulace, dále tvrdí, že oni tady byli na naší planetě první a že jsou vlastně oběti. Že na povrchu měli být oni a ne my, kteří jsme podle ní úplně méněcenní a pitomí, nicméně že oni jsou mocinky hodní reptiloidi, co jsou neagresivní a chtějí být v míru.
Podle mé GF je to účelová manipulace ze strany Reptiliánů, ten rozhovor vznikl před dvaceti lety. Na této planetě zkrátka nejsou hodní reptíci. Prý kdysi dávno této "hodné" rase reptiliánů taky skočili na špek, ale pochopitelně je retpiliáni podrazili. Bližší košile než kabát, proto budou tito hodňoušci vždy s něčím plazím a na člověka a zájmy GF se vykašlou. Jejich zájem je pochopitelně opanovat znovu celou planetu - ostatně i Lacerta vyjadřovala nespokojenost s tím, že musí být v podzemí. Možná jsou o něco méně invazivní, ale věřit se jim nedá, s lidstvem dobré zájmy nemají. Jsou to intrikáni.
Lacerta pomluvila Annunaki Elohim, což je vlastně pojem, který patří k GF. Je to mytologický pojem, ale to jsou "ti hodní". Negativně do naší DNA zasahovali Annunaki Nefilim, jakási galaktická mafie odpadlíků. Ale Lacerta pomluvila Elohim.
Proč asi? No protože to nemyslela dobře.

Pak jsou tam zmínky i o těch Solar Warden, tajné galaktické letce, která právě má spolupracovat s nějakými blonďatými velkými mimozemšťany. Od toho se vlastně táhne všechno to, co propaguje Křešová.
Tito blondýni jsou podle mé GF jen jedna otrocká rasa těch Drakoniánů, jsou speciálně vyšlechtění, právě proto, aby oblbovali lidské rasy při útocích podobných druhů, v jakém jsme se ocitli.

GF si ani z principu kosmického zákona nemohla dovolit jakkoliv aktivně zasahovat do vojenských projektů, poskytovat technologie a dělat z lidí vesmírné vojáčky. právě proto, že ctí kosmický zákon.
Co jsem v psychice zažila, tak podzemí bylo narvané mimozemšťany, zmetky z galaktické mafie, to jo, kteří dominovali několika "starseeds", kteří se dostali do podzemí jako "agenti" za různé zájmy, či účastníci prapodivných pokusů. Mimozemšťany z GF dokonce sestřelovali z lodi do klonu v podzemí, mazali jim paměť a používali na ně praktiky, stejně jako na nás na všechny, kdo jsme se v tom mleli, které jsou známé z MK Ultra - tzn. zlomení osobnosti.
Byla to psychická válka, protože naše vědomí na vysokém levelu programovaly do dimenzionálních, miliardy let starých systémů a nepřátelé se nás snažili zmanipulovat, aby mezi námi byly konflikty a dělali jsme špatná rozhodnutí. Kupř. protože celá věc skákala v čase, zasazovali náhodné reakce na něco úplně jiného do situací, kdy to bylo naprosto vytržené z kontextu a jako reakce to působilo extrémně sadisticky a bolestivě, když to má být reakce "spojence". To bylo na denním pořádku, zkrátka manipulovali s časem. Výsledkem měly být naše konflikty, letargie a špatné programování do dimenzionálních systémů - programovali jsme do nich, ač jsme chtěli, nebo ne, museli jsme to pochopit a psychicky se od těch nepřátel obrodit. Protože ve výsledku bychom za zkázu světa mohli my. Temní totiž skrze svoji nízkou úroveň neměli do těch dimenzionálních systémů přístup a jejich vědomí v tom neznamenaly nic. Zato naše ano, ty v tom hrály roli, jen jsme o tom ze začátku nevěděli.

To jen, co k tomu říká moje GF. Což ať si každý přebere, jak chce. Ale výpověď té knihy Můj otec byl MiB může být účelová pokroucenina, 90% pravda, ale 10% chybného výkladu.

Mě je třeba Solar Warden krajně nesympatické - jakto, že si někdo dovolí létat po galaxii a držet hubu, když se miliardám lidí tvrdí, že mimozemšťani nejsou a jsou kvůli tomu zabíjeni, týráni a zavíráni do blázince?
Co to je za nehoráznost? Jak z toho někdo může obviňovat GF, že to je jejich práce?
A žádný blonďáky tady nechci - bůhví, co to je za genetický pokus, ta blond bandička kolem Solar Warden.



<reagovat 
 čtenář Kiki - 3.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ano, míchání pravdy se lží se děje přesně v tom poměrů 90/10... naprosto geniální záležitost musím říci - je to hodně vidět když se dneska někdo s Egem velikostí slona pak vznešeně ohradí tezí "všichni jsme přeci jednota, všechno zlé je pro něco dobré a vše se děje tak jak má" - ano, je to sice globálně pravda, jsou to všechno zákony vesmíru ale v tu chvíli třeba řečené úplně nevhodně k záležitosti (jinými slovy se nesmí těmito slovy ohánět někdo, kdo chce páchat zlo a šíří i těch 10% nepravdy byť nevědomky).

Kupříkladu, tohle vám s radostí budou tvrdit lidé, kteří jsou buď ulítnutí nebo podvodníci a když je budete chtít konfrontovat, tak vám sladce odvětí něco v tomto smyslu o jednotě, karmě jiných cnostech (aneb citové vydírání skrze to že člověk chce být v srdci dobrý). Samotné věty nejsou špatné, jenom použité při manipulaci. Člověk, který se vám chce vozit po hlavě a bezpečně bude vědět, že věříte v jednotu a snažíte se jí dosáhnout, vám tohle vmete do tváře aby vás zneschopnil se chopit své vlastní síly (která by mu šla proti jeho plánům)- kupříkladu když s ním jednáte o vrácení dluhu (ano, někdo si ode mě půjčil a pak po mě štěkal že budu mít špatnou karmu protože chci peníze nazpátek, LOL). Takže ano, jsou tu lidi kteří jedním dechem hlásají pravdu, lásku, recitují fungující vesmírné zákony, mohou v ně dokonce i věřit, ale na nevědomé úrovni to budou používat ve chvíli, kdy se budou chtít schovat před odhalením, schovávají se dokonce za to ani aby nemuseli konfrontovat vlastní programy, démony a chyby. Na bolístky se jim blbě sahá. Ego jim v tu chvíli nakuká že se mýlíte vy a ne oni a všechno, co do té doby vyčetli jsou pak schopni přednést jak jim ubližujete a že za to půjdete do pekel (nebo jen nepůjdete do 5D). Pokud to není 100% pravda, pak je třeba to brát s rezervou - a o tom že 100% najisto nevíme absolutně nic, pak je třeba brát s rezervou absolutně všechno co nám kdo tvrdí.

Ta 10% lež bohatě stačí k tomu, aby člověka zmátla a odvedla od Pravdy - například když plujete po moři, i 1° odchylu znamená že můžete minout cíl o stovky kilometrů. Tímto způsobem to funguje i s tím, jak nás svádí temnota / negativní rasy. A ego vám nikdy nenakuká něco nad čím se pozastavíte a začnete uvažovat, vždy "popluje po větru" - ego obelhává tak že vám říká svou vlastní pravdu. Nejlépe se to pozná, jestli je člověk pokorný a je schopen se pozastavit a říct "hele, možná máš pravdu, ještě to zvážím" - člověk který se pozamyslí a zhodnocuje, jestli sám nemá na hlavě máslo, má větší šanci odhalit, že sám sobě lže skrze pravdu. Proto si někteří nalhávají jak jsou světelné bytosti, jak už jsou probuzení, osvícení, jak to mají v hlavě srovnané, ale kde berou tu jistotu když jenom hážou argumenty o Jednotě zprava zleva a nikdy se sami nezamyslí, jestli to v tu chvíli z nich nemluví jenom duchovní ego?


Jinak knihu MIB mám, četla jsem úryvkově, doplňovala jsem si tam akorát obzory co všechno je možné a schované a co nevidíme, také to beru tak, že některé věci mohou být jenom pospojované autorem ale nepodložené o osobní výpovědi. Je to určitě kniha otevírající oči, ale nebrala bych všechny čísla, jména, pojmy, datumy jako neměnnou věc. Zrovna tak když by někdo tvrdil "unesli jsme celkem tolik a tolik lidí" - tak jako uvěříte mu? asi ne, protože reálně když se k tomuhle přiznal, je možné že unesl lidí mnohem víc a dělal víc než jenom únosy, ale to už nedodá. Hlavně nikdo se už pravdy nedohrabe - je někde v akáše, pro Vesmír samotný, ale tady? v papírech? když se blíží nepřátelské vojsko tak se dokumentace ničí... lidé pak přiznají něco, co už nemohou vyvrátit ale nedodají jedním dechem to, co jste neobjevili. Proto je pravdivost jakéhokoliv tvrzení posunutá, tím spíše když zjišťujete věci o někom kdo vede psychologickou válku, dobývání, otroctví a pokusech na živých bytostech absolutně bez zábran a za hranou i vesmírných zákonů. Kniha je to dobrá, ale vyjadřovat se o ní jako o "bibli" je už trochu s vykřičníčkem. Bible je taky parádně přepisovaná a dovedla nás někam? Miliardy lidí se podle ní modlili, zahazovali život v klášterech, uměli ji recitovat i pozpátku, bylo jim to k něčemu? Kniha zajímavá, ale nevedoucí nikam.... takže tak...

Mě vždy trochu vrtalo v hlavě, proč knihy od Van Helsinga (tajné společnosti atd) jsou volně k dostání. Trochu mi to vrtá s touhle - kdyby v ní bylo něco převratně závadného, šokujícího nebo 100% pravdivého, tak by k ní nebyl tak jednoduchý přístup. Jenže lidem se už vracejí vzpomínky na traumata a mnohdy i jak sami trpěli u pokusů pod rukama mimozemšťanů, utajit to už nepůjde. Jedna kniha neříkající všechno a navíc s rozhovorem s reptiliánkou je drobátko zavádějící. Proč zrovna žena že? Proč zrovna studijní typ? Reptiliáni drží basu, ona byla prostě vybrána aby udělala ten správný dojem.

A k těm vysokým líbezným blonďákům - takový prototyp si představím vždy jak obrázek proklamující aštarské velitelství 😂. Jsou weby které naslibují že tihle hodní mimozemci nás naberou do talířů a odnesou do země zaslíbené. Asi jim to nevyšlo a i Simpsnovi je v jedné epizodě s tímhle vytrolili, tak bylo třeba to překřtít na GFS, udělat asi encyklopedii o blonďatých rasách a na tohle se chytne další generace blbců. Je to trochu jako když mladým ženám naslibují že v zahraničí budou hlídat děti, po příjezdu zabaví pas, peníze a jdi šlapat holka. Nabrat masíčko do talířů na dlouhou cestu do další galaxie 😂. Líp se to organizuje když jde skot ochotně na porážku sám. A je to podobně jako s očkováním - pokud to lidi udělají dobrovolně, ani GF nemůže s tím asi nic udělat.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2022 > čtenář> 

Co se týká samotného vydání knihy, to je otázka. Podle mě je možné se prosadit a něco vydat, i zásadnějšího, ale musí nad tím být ochrana GF a dalších vyšších sil. To stejné je třeba nejnovější kniha Stevena Greera - to, že tu knihu vydal, je podle mě tím, že je pod ochranou vyšších sil a GF. Drakoniáni totiž dodržují kosmický zákon a pokud je takový počin, jako je třeba vydání knihy, plně chráněno kosmickým zákonem, tak oni nemůžou nic, maximálně zastrašovat.

Tak je otázka, co je tedy za dílo, kniha Můj otec byl MiB, nemusí to být hned dílo Deep State, ale z těch úryvků, co ten pán ve videích přečetl, jsem získala dojem, že všechny rasy jsou nepřátelské a naděje žádná není. Jinak je to samozřejmě asi opravdu z těch 90% alespoň, pravda. Je sranda, jak přesně popisuje strukturu těchto chytráků - náboženský magoři z tajných řádů, kde se po Xtém stupni konečně podívají na mimozemskou základnu, kde jim ukážou příšery, co mají hodně zubů, všelijaké obskurnosti a řeknou - a tohle jsou andělé a ty budete vyznávat. Pak takoví divní šmejdi brání kontaktu s mimozemšťany.
Myslím si, že pokud je v tom díle negativní účel, že je v tom 10% manipulace, tak právě vykreslit svět mimozemšťanl ponuře, jako svět příšer, kde je nejnadějnější právě ta blond rasa nějakých dokonalých árijců.
Absolutně ignorují GF. A snaží se zabránit kontaktu lidí s mimozemšťany kvůli tomu, že GF chce lidi osvobodit, ne kvůli tomu, že jsou tito zednáři, ilumináti a jiní super důležití náboženští smradi tak zodpovědní, že nás chtějí zachránit před zlými mimozemšťany.

Možná, že ta kniha je napsána s tímto manipulativním účelem, aby lidi věřili USA pohádce, o tom, jak hodní hoši ze Solar Warden s blonďáky z vesmíru zachraňují svět a teď se k nim přidal i Elonek!
Nevím, já zažila jiné věci.
Tak to dávám alespoň vedle sebe. Ať si to každý porovná, jak chce.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No a je fakt, že takoví ti vykutálenci s mystickými kecy mě taky štvou. Hlavně mě fascinují všichni, kdo pořád někam převibrovávají. Ony se dějí šílené věci, ale funguje v tom "mlčení jehňátek". Já už jsem taky zažila věci, že o tom už ani nejsem schopná mluvit, zatímco borci na internetu hustí do lidí kýčovité nefunkční blbinky. Doba je jetá.



<reagovat 
 čtenář Kiki - 3.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

jo potvrzuji, ona ta doba je superjetá. :D skoro dá se říci, sjetá...včetně obyvatel.

Jinak o té knize MIB jsem věděla dááávno předtím než Křešovka jí začala tolik propagovat, než se o ní zmínil někdo na příznacích atd. Obálku jsem znala už z reklamy a nemyslím si, že by to bylo to personifikované zobrazování produktů - vyhazovalo by mi to jiná témata a tuhle knihu do nich zařadit nemohou, to je úplně jiný žánr, jiná témata... A pak jednu dobu taky byla dost na první stránce jako první v prodeji, její obálka je prostě geniálně udělaná, je výrazná a nedá se splést, dobře se pamatuje. Takže zasazena do podvědomí byla dobře, pak jen přišel někdo kdo jí zmínil a šuuup, okamžitě vyprodáno.
Netvrdím že je ani dobrá, ani špatná, určitě má nějaké informace, ale ten rozhovor mi tam moc nesedí i když samozřejmě z celé knihy působí nejzajímavěji a v jiné knize bychom něco takového asi jen těžko hledali. Ale právě ten odstup - důvěřuj ale prověřuj, znamená že informace budu brát s rezervou a s vědomím, že je možná dříve či později ještě někdo vyvrátí nebo k nim přibyde něco nového co nám potom zase převrátí pohled vzhůru nohama... Je lepší s tímhle počítat.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2022 > čtenář> 

Rozhovor s Lacertou tedy tímto počinem dost zpropagoval. Jenže rozhovor s Lacertou je dost manipulativní. Jednak člověka znejisťuje v jeho suverénním nároku "být pánem" planety, když nějaká drápkatá chudinka z podzemí vypráví, jak tu byli první a jak zlí Elohimové zavedli lidstvo, které jim okupuje slunné pláně a pak samozřejmě toto vyprávění také legalizuje reptiliány.
Jenže, tito reptiliáni by se samozřejmě rádi zase slunili, ale bez nás, takže se jim nedá věřit ani slovo.

Pak taky, je silně znepokojující, že se tu s námi poflakují nějaké roztomilé potvůrky, co snáší vajíčka. Tohle k běžné toleranci úplně neni.
Podle mé GF mají ještě nějakou základnu pod Antarktidou. Chovají se k nim tak nějak, že je nechávají být.
Tihle repťouši jsou pořád smutný, že nejsou na sluníčku. Ale vůči nám, lidem, rozhodně vřelé citečky nechovají.
Teď je to vyřešené tak, že pokud přežijí dimenzionální vzestup planety, až z člověka bude láskyplný tvor a z nich taky, že bychom se mohli někde v budoucnu čistě teoreticky snést. Že bychom k jejich vejcům chovali úctu.
Ale podle toho, jak jsou umíněný, že tu byli první, bych řekla, že to taky úplně nedají.
Já si budoucnost představuju tak, že my lidi, budeme mít přehled, co se na této planetě děje a žádné tajné drápkaté podzemní civilizace nepotřebujeme.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 4.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Rádi by se slunili bez nás?😂 A neměli by pak chudáci na těch slunečných pláních hlad? Já doteď měla dojem, že nás tu tolerujou, protože jsme žrádlo.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.6.2022 > Eaea> 

Reptiliánů je mnoho druhů, zřejmě. Tahle tvrdila, že jedí maso, že bez masa by zemřeli - ale netvrdila, že lidské. Ona zastávala názor, že lidi jsou tu náplava, že původně tu byli oni.
Zřejmě ne všichni reptiliáni jsou satanističtí. Ale zřejmě všichni jsou divně studeně odtažití, zkrátka plazi, případně jejich vřelost podivně šustí šupinami.

Ono by to takto mohlo vypadat, že volný galaktický prostor obývají jen odporné příšery, jejichž duchovní potenciál je někde u našich kotníků, ale podle GF je to přesně naopak. Jen na této planetě se všechny tyto odporné a hnusné bytosti nakumulovaly při snaze nás zotročit.

Otázka, proč zrovna nás. Já bych řekla, že kvůli tomu, že je v naší bytosti a v naší planetě právě nějaká nadhodnota, kterou jinde nemají - vesmírná kvalita, protilátka proti vesmírnému viru.
Proto se ten vesmírný vir snažil zničit zrovna nás.

To je jako s chazarskou mafií - hovada, co nemají žádné morální zábrany, dokonce považují za svoji povinnost porušit všechny morální hodnoty. Vyznávají a šíří jakýsi babylonský kult Baala, je to satanismus. Takže jsou to satanistická hovad, co chtějí zotročit naší rasu.
Jeden z nich je trol Bohuňa - kdyby chtěl někdo pochybovat, že je jen nějaký frustrát, tak ne, je to skutečně člen chazarské mafie - je to žid a je na kokainu.
Proč zrovna takováto ubohá hovada, jejichž duchovní potenciál je někde v nulových, až mínusových hodnotách, chtějí ničit zrovna naši rasu?
Tím, že satanisticky ničí vše dobré, pochopitelně ničí lásku a harmonii a nastolují násilí a chaos, otevírají zlé brány, naplňují to, co chce vesmírný vir. Zničit obří organismus - vesmír.
Už jsem taky unavená - proč pořád lidstvo včetně místních "morálních kádrů", typu Zeandrich, tuto chazarskou zrůdu tolerují? Proč se to pořád vyskytuje?
Nevím, nechápu to. Nerozumím tomu.

Přesto, chazarské satanistické hovado má lidskou identitu, ač nazývat to člověkem je špatné. Kdyby se vyskytl někde na druhé straně galaxie, tak tam budou tvrdit, že je navštívilo příšerné lidské hovado ze Země a dokud nepotkají jiného člověka, budou si myslet, že všichni lidi ze Země jsou příšerná satanistická toxická hovada.

Tak je to zřejmě i s reptiliány. Zřejmě ne všichni jsou vyloženě úchylové sloužící vesmírnému viru. Ale příliš víry v ně nemám, protože mám dost výraznou averzi vůči plazímu DNA.
Pod vlivem svých zážitků.


<reagovat 
 čtenář Kiki - 4.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

jako nevím jestli to někde v té knize bylo zmíněno, protože jsem četla nej úryvky, ale moc by mě tedy zajímalo proč tedy my lidé žijeme na povrchu a těšíme se z "radostí oblohy" a chudáci ti co byli první jsou zalezlí pod povrchem, přestože mají rádi teplo, slunce, přestože jsou vyspělejší a silnější a dá se říci že jsme s nimi nikdy neválčili jako lidstvo - jednoduše protože doposud ještě žijeme otrocky tak, že o tom ani nevíme. Kdyby tohle byla jejich původní planeta, opravdu by se nějaká rasa takhle zavrtala do země a nechala nás na té lepší části planety? My bychom se jim v podzemí totiž asi moc nemnožili, těžko by měli energii 7 miliard k papání. Zpověď ztrápené reptislké chudinky mi přiapdá divná už jenom z toho důvodu, že oni nejsou rozhodně žádní chudáci, kteří by před námi museli utéct do podzemí protože by tam byli vykázali (námi, jejich otroky že..). No prostě je to jako v tom filmu Jupiter vychází - tahle planeta je taková chovná stanice, kde nám dali ten prostor na množení, že si pár kusů chytnou a zatáhnou do laborky, to je spíše už jenom výzkum co by mohli na svém "chovatelském programu" vylepšit. Prostě planeta zralá na sklizeň... a co se týče nízkých energií, tak sklízej neustále. Někde jsem se vyzvěděla teorii (už vážně nevím kde nebo jestli jsem to někde načetla z podvědomí sama), že tihle nízkofrekvenční tvorové kteří sami nemají přístup nějak k tomu vyššímu bytí, se stejně potřebují z něj živit (lidstvo samo má schopnost si to stáhnout do těla skrze čakry, oni prý nějak ne, a neumějí to morfovat aby jim ta energie neubližovala). Z toho důvodu potřebují člověka který energii z vysokých úrovní stáhne (čakry, prána, živoucí energie atd.), přetvoří ji na nižší energie (strach, hněv - to jim dobře chutná a neubližuje jim) a oni se z toho krmí. Kdyby jim šlo jenom o naše maso, tak fakt nás drží v podzemí a na nějaké školy, instituce a iluzi svobodného světa bychom mohli zapomenout, planeta opic hadr). Ale oni spíše potřebují aby člověk měl něco jako naději, ale zároveň aby prožíval strasti, strachy, trápení a nejistoty... Lidská duše ale bez naděje by hodně rychle opustila své tělo. Duše jsou velice rychlé v odkládání těl když jsou přesvědčeny, že je zbytečné pobývat v těle, doslova umřou na popud myšlenky.

Je to jenom teorie ale smysl mi to dává. Jinak fakt nechápu proč by se reptíci schovávali a tvářili se jak je utlačujeme, když tam jsou vlastně dobrovolně.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 4.6.2022 > čtenář> Kiki


To není jen teorie, tak to je. Přesně jak píšeš .... živí se nízkofrekvenčníma energiema vytvořenýma na základé strachu, závisti, nenávisti, vzteku atd. Zobou to jak jednohubky a moc jim to chutná. Proto všechny války, hororový filmy, rozdělování společnosti atp atp ... to je přímo továrna na to jejich zobání.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.6.2022 > čtenář> 

Teorie, že se živí negativními emocemi, dává smysl, ale nevím proč, úplně mi to vždy nesedělo.

Já jsem tuto satanistickou strukturu pochopila trochu jinak - že jde o něco, jako parazitickou výměnu karmické energie, kde je negativní emoce vedlejší produkt, na které se mohou pást i nějaké entity, které jsou dimenzionálního rázu a které jsou vesmírný vir.

Vesmírný vir potřebuje zdevastovaný svět, tak jako vir ničí buňky, orgány a tkáně. Zájmem viru je zdevastovat organismus. Proč to vir dělá? Nevím, můžeme se zeptat viru chřipky - proč chřipko, proč devastuješ organismus, co z toho máš? To stejné je ptát se vesmírného viru, co z toho má, že zdevastuje náš svět.
Jediná filosofická odpověď, co mě napadá, že vir prostě spadá do zájmu odpůrce Stvořitele - tzn. neexistence, konečnosti a malosti.

Reptiliáni, pokud jsou to plazí bytosti, které mají velice omezené emoce, nemohou svým bytím mezi savci, kteří mají rozvinuté emoce, jakkoliv dosahovat blaženosti, když jim svým bezcitem a touhou vládnout ubližují a tím jim vzniká zlá karma, která na ně dopadá. Oni však svou bezemoční existencí nejsou schopní se s takovou karmou vyrovnat. Nejsou schopní se kvůli své bezcitnosti jakkoliv změnit, proto se dostávají do úpadkového stadia.
Podle mě je toto příběh této galaxie - dezintegrovaní plazi proti savcům. Přičemž - oni - plazi tu byli první, ale jejich vývoj se podobá zlému snu a je možné, že vyvinuté reptiloidní rasy jsou v podstatě anomálie v časoprostoru, která vznikla kvůli výskytu vesmírného viru v této galaxii.
Přítomnost savců s emocemi se podobá imunitní reakci organismu, kdy přichází léčebná síla, která plně ovládá a svou přítomností léčí celou galaxii. Plazi, jako staré a vyvinuté degenerativní rasy, plně podřízené a přizpůsobené vesmírnému viru, jsou tudíž na odchodu, v oslabení a určené k zániku.
Já myslím, že plazy nelze předělat - žít s dráčky prostě nejde.

No a nakonec v tom hrají roli satanisti, lidští i mimozemští, kteří jsou nucení pod svojí vírou, což je satanismus a touha po moci a blahobytu, dělat věci proti Bohu, Stvořiteli, dělat hříchy, porušovat všechny zásady duše a přirozeného vývoje, morálky. Zabíjejí a žerou děti, to je asi nejznámější. To do nich, podle kosmického zákona, posílá rozpad osobnosti a degeneraci, stav k nevydržení, kdy se jejich duše doslova rozpadá a padá do jiných vesmírů, než je ten náš. Stavy, kde mizí láska, harmonie a blaženost a nastupuje pouze křivda, chaos a utrpení.
Aby satanisti neotočili a nezačali se bezhlavě drát za spásou, tak na ně byl aplikován nějaký nekromanský systém, že parazitovali na těch světelných a nevinných bytostech - že si brali jejich lásku a harmonii a blaženost a vraceli jim křivdu, chaos a utrpení.
Hojně toho bylo dosahováno systémem náboženských představ, typu odpouštění. Tzn. věřící odpouštěl, většinou nějakému satanistickému infiltrovanému šmejdovi, dával svoji energii, tito šmejdi si ty světelné síly vzali a nazpátek poslali další zlo. Přičemž, to o generování špatných energií byla jedna z těchto náboženských pověr.

Na satanisty bylo třeba se jaderně nasrat a zavolat na ně nejvyšší kosmické síly a zákon.

Když se člověk jenom držel v nejzákladnější harmonii s tím, že nechce generovat špatné energie, negativní emoce, zůstával v nevyřešeném napětí.
Já totiž s tou sklizní pořád nechápu, jestli je to ten "finální" záměr. Spíš je to jenom jedna část - pak by tedy centrum bylo nějaké zlé sídlo v orionu, což by byl parazitický systém rozkládající se přes celou galaxii. Ale byla by to součást, nebo spíš následek toho vesmírného viru, který chce ve výsledku zlikvidovat naprosto celou galaxii, včetně toho parazita, aby nezůstalo vůbec nic.




<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 6.6.2022 >


Takže za mě naprostá ztráta času .... očekávat, že se od těhlech retardů něco dozvíte.

Je to asi jako očekávat, že se na TV Nova dozvíte něco o GF a exopolitice :)

Lze to použít leda jako divadelní výstup pro pobavení, ale to nemůže nikomu s aspoň polovinouu mozku vydržet dýl, jak 15 minut :D
<reagovat 
 čtenář Kiki - 6.6.2022 > DELTA 2> 

no je to strašný a já to beru jako učební materiál. Nepohrdnu si vzít něco i z té lekce která nebyla udělena mě, ale díky tomu taky vidím jak podobné věci končí, aniž bych si na ně osobně hrábla nebo si na ně hrábla do dna.

Jinak už od nich neočekávám nic víc, než řádnou skluzavku dolů - ať už za zdraví, jak tady zmínila kikimora, když je někdo veganem na rozkaz a nikoli z vlastního přesvědčení, tak se prostě veze. Nebo o tom že ti lidé věří v bludy se nebudu ani zmiňovat. Ovšem je zajímavé, jak Křešovka dokáže být najednou kam vítr tam plášť... Jak když je člověk asi něčím posednutý nebo zhypnotizovaný, je doslova a do písmene schopen jít proti vlastním přesvědčením. Během jednoho týdne jí někdo nakukal (možná ego, možná nějaká entitka), že vést hromadnou meditaci ačkoliv do teď žádnou nikdy nedělala, je super nápad a spasí tím svět! Není to alarmující ani pro ni, protože ona si to v hlavě vždy nějak omluví o to se už entitky postaraj, tak ani pro její fanoušky. Pro mě by bylo vždy alarumjící když někdo se najednou vzdá nějaké své zásady nebo názoru a bezdůvodně se takto rychle změní. Je ale vidět že negativní frakce má poněkud nouzi a dupe na plyn a je jí fuk jestli je vidět nebo ne... možná že odpověď na vibrace země a datum 6.6. prostě snaha udělat cokoliv!

Je jasné že tam nejsou přínosné informace, ale vývoj je evidentně stále velmi zajímavý a má nám být i varováním.
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 6.6.2022 >


https://ctrlv.cz/WjQu
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 6.6.2022 >


.... dnes ráno, než jsem šel spát, jsem měl možnost nahlédnout na ten jejich počin hromadný meditace.

Přišlo to samo, nijak jsem se o to nesnažil.

Byla to taková struktura jakoby z Borgskejch kostek.
Nevypadalo to.teda zrovna nejlíp 🤨 🙂🙃
<reagovat 
 čtenář Kiki - 6.6.2022 > DELTA 2> 

No, opravdu krása co nám tady vizualizují...světelné bytosti že bych to praštila lopatou ať to moc dlouho netrpí...

https://forward.com/news/448548/ice-cube-twitter-memes-anti-semitic/

nepovedlo se mi najít video - myslím že bylo na otevři svou mysl, bylo vlastně o těchto stavbách, symbolice a že je to propojené s vysílajícími frekvencemi které začali podprahově rvát do lidí skrze televizní vysílání nebo tak nějak. Zkusím ještě zapátrat. Ale hned jakmile jsem četla ten popis, tak mi tohle vytanulo na mysl že to určitě bude tohle. A ten obrázek, jako wow, je to přesně ono. Nechutný, zlověstný a navíc dlouho používaný - není to vůbec žádná novinka. U nás se tyhle zrůdnosti taky staví, dejte si do Googlu černá krychle a vyleze vám obrázek z Ostravy atd.

Hlavně že si ti idioti srdíčkují všechny hovadiny co z Křešovky vypadnou. Normálně mám chuť jim zatleskat, blahopřát v komentech k černé magii / podpory negativní frakce frekvenčně, energeticky atd. a to jde bohužel i za jednotlivci. Neznalost neomlouvá.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 6.6.2022 > čtenář> 
https://www.google.com/search?q=Ka%27ba&oq=Ka%27ba&aqs=chrome..69i57j46i175i199i512j46i10i175i199i433j0i10j0i512j0i10l2j69i61.1062j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

video stále nemohu najít, ale tipuji že už tak nějak z náznaků víme kolem jakého tématu se ta meditace točí...
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 6.6.2022 > čtenář> Ona Křešovka sama v jednom vysílání povídala o tom, jak ty hmyzoidní a reptilodní rasy jsou řízené z centra, že nemají vlastní vědomí a že u nás je toto centrum znázorňováno přes černou kostku a přesně tyhle kostky tam měla v prezentaci. A pak tvl si je dá do meditace. Ona popírá sama sobě co tvrdí.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.6.2022 > čtenář> Kiki

No ... byl jich ranec různě nalepenejch k sobě a dohromady tvořili takovou velkou nesymetrickou strukturu.
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 6.6.2022 >


Já si myslim, že její kouzlo se nejvíve podobá tomuto:

https://youtube.com/shorts/5DFQOhgbBA4?feature=share
<reagovat 
 čtenář Kiki - 6.6.2022 > DELTA 2> 


🤣🤣🤣🤣 zabilo 🤣🤣🤣🤣
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 6.6.2022 > Upřímně si myslim, že GF nesestoupí sem do verze planety Země 3D, ale to neznamená, že zásahy nedělají v rámci svých možností a limitů. Spíše to vidím jako realitu na planetě Tarra v 5D, ten fyzický kontakt. Také nemám představu o počtech a ani si nejsem jistá, jestli je to vůbec primární úloha v tuhle chvíli. Já mám život ráda a miluju žít, ale vím stejně jako ty, že sem tedy opravdu nepatřim a nerada bych procházela timhle bahnem znovu kvůli omezenosti a blbosti okolí. Taky cítím jistou únavu a někdy i lehkou apatii. Není v naší moci jako jednotlivce, napravit všechny křivdy a opravit nefunkční a toxické prvky. Žít v technokracii se rovná pro mne smrti. Možná se někdy moc soustředíme na věci okolo a zapomínáme tim na sebe. Nevim, neznam funkční návod na všechno a neznám odpověď na vše. Někdy se věci dají prostě do pohybu a musí se dokonat, ať se nám líbí nebo ne. Ale i přesto jsem si jista, že svět v této podobě zdechne. Všechno má svůj začátek, ale i konec. Vývoj tady a teď je podle mne na max, co může být. Nikam výš už to tady nelze, ne v tehle hmotě a ne s omezeným přístupem napojení na duši a stvořitele. Kdyby jsme se rozkrajeli, nemůžeme mít vědomí a napojení na stejné úrovni, jako bytosti z vyšších dimenzí. I my tady v této existenci máme své limity.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.6.2022 > ahoj, podívej se na tohle, co si o tom myslíš???


https://fb.watch/dw8zOs2y5A/
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.6.2022 > j.f.julian> 

Vypadá to na technologii Deep State NWO - takové ty reverzním inženýrstvím vzniklé létající talíře. GF mi říkala, ať si tipnu sama, já jim říkala, že mi to přijde na NWO, oni mi to potvrdili, že jo, že to není jejich.

Mimozemšťani mají totiž doposud zákaz se takto jasně se svými loděmi manifestovat, dělají to jen výjimečných případech, kdy vzhledem k chumlu okolností není zbytí, případně, když potřebují dát signál vědomým lidem, aby se začalo hýbat myšlení.
Takže běžně se manifestují v éterické podobě.

Další věc je strukturovanost toho létajícího talíře - ten podvozek - mimozemské skutečné jsou většinou úplně hladké, nemají na sobě znát žádnou technologii montování, protože ty technologie vznikají jinak - hodně napodobují přírodní zákony, že se materializují, rostou atp.

Tak výslednicí je to spíš Deep State technologie.


<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 8.6.2022 >


Hmhm. Tak to to máme hooodně podobné. Možná jsme se i tenkráte potkali :)

Je to i dost pravděpodobný, jelikož v této době je inkarnováno obrovské množství duší/světelných válečníků z dob Atlantis

Stejnětak to angažmá u GF.
DELTA FORCE 👊😎
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.6.2022 > DELTA 2> 

Určitě to tak je, protože to je i logické - Atlantida byla na vyšší úrovni, i spirituální. Ale celé to dopadlo špatně, kvůli infiltraci agresivního druhu na nízké duchovní úrovni.
Tak se tu vylidnilo a duše se různě chytly v Galaxii, aby se tu pak sešly při obdobné události.

Ta "deka", která neumožňovala duším normálně odejít, byla podle mě reálná, protože někteří před roky tvrdili, že jsou tu miliardy duší, které neodešly. Dalo se z toho dostat asi nějakým velice nestandardním hnutím mysli, vřítit se do středu země s cílem dát v pekle přes držku ďáblu už je takové hnutí mysli. Paradoxní je, že v té "časové červí díře", jsem ďábla potkala, zjistila, že je vlastně fajn a strážce a že máme problém se stejnými šmejdy :-)
Nechtěla bych něco takového ale absolvovat znovu.


<reagovat 
čtenář Kiki - 4.6.2022 >

Jinak taková věc, jestli jste si jí všimli?

Já myslela, že tohle "chování" projevuje jenom Křešovka a jiní ulítnutí blázni, ale možná že je to už "reakce" na vyšší frekvence a je globálnější. Nepřisuzuji to očkování, to se většinou vykazuje spíše agresivitou, a ostatně také se dá mluvit že tohle chování vykazují i jedinci kteří očkovaní nebyli. Pro nedostatek lepšího slova, ti lidé působí prostě zmateně, jako kdyby ztráceli schopnost logicky uvažovat. Když Křešovka začala mluvit z cesty akčoliv jí Jarda dal docela jednoduchou otázku, smála jsem se. Pak jsem si všimla že něco podobného dělá i Fiala - pomiňme politické tanečky, že mají scénář a další věci. I při scénáři je třeba reagovat na přímý dotaz ale on jedná jako kdyby do dvou minut od položení otázky, netušil vůbec na co odpovídá (a ten kdo položil otázku mu to nekomplikoval tříhodinovým proslovem navrch, jen položil otázku a šel). Připadá mi trochu zmatený ale snaží se to uhrát jakože ví o čem je vůbec řeč a odpovídá na "něco" - ale defakto vůbec ne na přímý a jednoduchý dotaz a je trochu mimo téma samotné otázky. Vypadá to že hapruje paměť nebo logické uvažování, zatím nevím co si o tom myslet ale všímám si že tohle vykazuje vícero lidí, i obyčejní lidé co nejsou v televizi. Položí třeba dotaz, který je úplně že wow - uvažuji jestli ten dotyčný to myslí vážně že se na takovou jednoduchou a zřejmou věc ptá, nebo mu byla před 5 minutami řečená. Když se ale podívám na toho člověka, tak to myslí upřímně, nedělá si srandu, prostě to neví. Jsem dost často zmatená jak reagovat, protože se to projevuje i u lidí kteří nejsou očkovaní, neměli problém s inteligencí nebo pamětí nebo to nejsou ani lháři ani zmatkáři. Někdy se to projevuje tak, že někdo vůbec nerozumí tomu co je mu říkáno, je ale na něm vidět že v tu chvíli nerozumí takže tomu říkám spíše "zmatení jazyků".

No, nemyslím si že tenhle jev je známka že někdo někam převibrovává 😂 (LOL Ava). Jenom je to taková komunikační abnormalita která dříve nebyla tak častá a zjevná.

Všiml jste si toho někdo? Jak to vnímáte? Jak si to vysvětlujete?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.6.2022 > čtenář> 

Únava, apatie, působení 5G, celkové zmatení a tolerance nehorázností. Před čím by se lidi dříve zastavili, jako před podivností, třeba že někdo neodpoví, tak se dnes toleruje. Po očkování asi došlo k úpadku mentálních schopností kreativity, to se přelévá do celé společnosti. Apatie, přivykání násilnostem, úchylnostem, křivdám... navíc se začíná projevovat zalknutí vším tím zlem, že už není možnost to jakoby podchytit a pojmenovat. Přepisování dějin a paměti.

U Křešové atd. hlavně vidím, že si neuvědomuje, o čem mluví. Je to sci-fi, na kterém si ujíždí, doslova umělý svět, kam utekla. Já vídávám ta éterická světla na nebi a vím, že patří k hlasům mimozemšťanů, se kterými jsem v teleptickém kontaktu. Stejně si málo uvědomuju, že to je realita. Mysl mám přehlušenou strašnou bolestí, tou děsivou zkušeností, co jsem nabyla, taky si nejsem schopná naplno uvědomit, že to, o čem píšu, je realita.

Starý svět je naprosto rozkopaný a nové poznatky bolí. A hodně lidí nechce podstupovat bolest, tak se radši zacyklí v nefunkčním světě a reagují bezmyšlenkovitě, tupě.
Jakobychom byli ohluchlí sirénou, omráčení bolestí, zhypnotizovaní. Držíme se tupé bezvýchodnosti, protože prořezat se do nového bolí.


<reagovat 
 čtenář Kiki - 4.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak u Křešovky to téma je pro to, co chci naznačit trochu zavádějící. Uvedu příklad že se s někým bavím - řekněme že navrhnu že jdeme na určité místo, člověk souhlasí, zeptá se co se tam dá třeba koupit, já odpovím, on souhlasí a na to se zeptá "a kam jdeme?". Zopakuji, dojdeme tam a on se mě zeptá "proč tu jsme?"

A není to alzheimer, necítím to ani jako časovou smyčku, vnímám to spíše jako kdyby měli paměť akvarijní rybičky. Stává se to taky hodně když lidé nahrávají zprávu a pošlou ji mluvenou - mluví 5 minut, tvrdí A, já odpovím, oni pošlou další odpověď a tam bezdůvodně tvrdí verzi B a když se jich zeptám, netuší jak k tomu došli že změnili názor nebo udali úplně jiné termíny. Berou to, jako kdyby se to nikdy nestalo že tvrdili A. Dříve jsem se s tím setkávala u lhářů nebo sklerotiků, kteří vlastně jenom maskovali buď paměť nebo právě lhaní. Tady ale pak vidím že i oni sami jsou zmatení, a taky to není to, že by řekli A a mysleli B- jenom se přeřekli. Ne, oni spíše zapomenou že to vůbec řekli.

Mám z toho potom taky takový dojem jako předvedla právě Křešovka - že nenavazovala na to, na co se Jarda ptal. Ale proč se to nyní děje ve zvýšené míře, to netuším. Ona je samozřejmě zahrabaná ve své iluzi, klidně ať si tam je. Ale i člověk v iluzi může mluvit způsobem, že dokáže odpovědět na otázku (nebo si ji přinejmenším pamatuje).

A ano, určitě je úpadek morálky nebo prahu bolesti / únosnosti toho co lidé překousnou, ale když je člověk v klidu a najednou mu mozek úplně "vynechá" tak to už považuji skoro za nový jev.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.6.2022 > čtenář> 

No, degenerativní úpadek. Za tím může být ledacos - co škodlivin, chemických, i elektromagnetických do nás neustále perou, navíc se děje, co se děje, dimenzionální konflikt a manipulace s časem.
Třeba lidem doopravdy odchází paměť a další mozkové funkce. Jsme vyřízení.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Vlastně by na tom, že lidi začnou konečně evidentně degenerovat před očima, nebylo nic divného. Já totiž žiju ve zlém snu už dlouho - nedokážu pochopit, proč jsou lidi tak dementní krysy, že jim není schopné dojít, že mimozemšťani už přes 70 let hlídají jaderný arsenál a proto jsou vůbec naživu, že zkrátka bez mimozemských civilizací, které nás brání, by nebylo nic.
Proč ti dementi věří na evoluční teorii, proč věří mainstreamovým médiím, proč jim všechno mystické připadá jako směšné a opovážlivé.
Proč jsou tak strašně zabrždění, hloupí a zlí?

Protože už dávno nejsou to, co mají být, ztratili lidské rozměry a hodnoty a jsou jen degenerativní zrůdičky vychovávané TV a mlácené elektromagnetismem. Takže jestli to teď začíná být konečně vidět, že je to evidentní, nepřipadá mi to divné, naopak, hodně se tím vysvětluje.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Dimenzionální vzestup planety doufejme zastaví celé toto divadlo, většina lidí se krmí nesmyslnými vzorci myšlení, ignorují pravdu, takže to ve výsledku povede k jejich smrti, kdy proměnu světa prostě nezvládnou.
Pomře vše, co nemá být - od temných po chronicky debilní lidi.
Bůhvíkdo tu zbude :-D Kdyby příroda a zvířátka bez všech těch satanistických a debilních ichtylů, byla by to výhra. Ale prý má přežít i nějaké lidstvo - planeta si přeje druh zachovat.

Lidi se pořád plácají v moudrech a pojetí společnosti, které je schválně křivdící, dementní, oploštělé a zásadně se vyhýbá jádru problému.
Příkladem budiž tento článek:

Proč se mladí hroutí. A proč pro to ti starší nechtějí mít pochopení

https://nazory.aktualne.cz/komentare/proc-se-mladi-hrouti-a-proc-pro-to-ti-starsi-nechteji-mit-po/r~3537ccd8e25911ec82b7ac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-4&utm_campaign=Aktualne


Šéfredaktor týdeníku Ekonom mudruje, že pro mladé je prý normální dávat najevo slabost, že to projevují za znak síly a uznal tedy, pán ekonom, že mladí mají všechno asi 30x dražší, než jejich rozjívená generace, která mělo všechno zadarmo.
Že by tento vyžraný šmejd ještě zhodnotil, že svět jde totálně do sraček a že tolik rozebíraná generace Z vyrůstala v naprosté morální devastaci, kdy šel veškerý rozum stranou, že jsou odmalička systémově rezemíláni na sračky, přičemž to dovolili ti "drsní" lepší staří, ti, co měli naprosto jiné podmínky, kdy se měli jak prasata v žitě a ještě jejich rodiče furt jenom nečuměli na FB a věnovali se jim ... jo to mamrd nepřizná.
Proč máme číst články od takových hajzlů a nechat svět téct do háje?

Proto je dimenzionální vzestup planety, který všechen tento odpad nemilosrdně spláchne do minulosti.




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Teď se objevila ve skupině na FB zpráva, se žádostí o pomoc. Manželka jednoho pána a matka od dětí si vzala půjčku na auto a dala ho tomu degešovi Auroranovi a on si ho vzál!!! Manžel je totálně v koncích, neví si rady, chtěl mu rozbít hubu, ale nechce riskovat,že se půjde sednout, když má děti. Pak tam jedna paní připsala, že jedné paní dal kontakt na chlapa, že je její hvězdá láska a ona ho teď otravuje a ten chlap je ženatý. Jsem uplně na tu krávu Andreu nasraná, tolik zla napáchala s tim debilem.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> To je přesně to, když není balanc. Dříve spíše obodobí, kdy plné malých i velkých válek, kde nebylo moc místa pro soucit a pochopení. A dnešní doba zase klade důraz jen na emoce a slabost je pozitivní, omg. Podle mne je to přesně odraz toho, že lidé neumí najít podstatu mužské energie a ženské energie sami v sobě. Nechápou co znamená být mužem nebo ženou a to se promítá do všeho.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.6.2022 > Kikimora> 


Já Aurího svým způsobem zbožňuju, protože je to na první pohled podvodník a brzy se to ukazuje - poškozených je mi líto, ty ženské jsou stračeny a jejich muži skutečné oběti. Stejně se nakonec někdo nasere a podá na něj trestní oznámení. A s tím půjde ke dnu i Křešovka, její reputace a možnosti šířit slátaniny NWO Dr. Sally a Eleny Danaan s globalistickým Elonem Muskem. Jenž se vzepřel neokonům - což nejsou neokomunisti, jak jsem si myslela, ale neokonzervativci. Přesto je Elon Musk NWO šmejd. A tím pádem i celá mrkající Elenka.
A Křešovku přitáhl na scénu, do Svobodného vysílače Ing. Tichý, který má tuším nějakou špatnou pověst, že rozvrátil stranu ANS, pokud si to nepletu.
Celé to vypadá na NWO zátah na českou alternativní veřejnost, organizované spiknutí.

Aby se odvrátila pozornost od mystického rozměru Galaktické federace, aby se celá tato zásadní otázka přetočila k NWO technicismu, aby bylo Rusko strašně zlé a zlé a zlé a spásu abychom čekali od USA.

Tož to bohdá nebude.
Takže víc a víc Aurího.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.6.2022 > Kikimora> 

Nemyslím si, že by slabost byla pozitivní a že by ji ti mladí vystavovali jako ctnost. Oni jsou doopravdy v hajzlu. A nelze se jim divit. Většina vyrůstala v naprosto zdevastovaném školství, kde je pořád bordel, jejich rodiče chlastají, fetují, čumí do mobilu, hádají se, rozvádějí se jak na běžícím pásu, splácí hypotéky a dluhy, pořád ve stresu. Děti vyrůstaly nekryté s facebookem, nadivoko se všemi těmi úchyláky, ztratily soukromí a bezpečné kotvy, veřejný prostor je zprzněný, překypuje úchylností. Do toho jim do hlavy odmalička mlátí mikrovlnka, v tom jsou první generace, co takto vyrostla. Mikrovlnka do hlavy a přebytek cukru.
Pracovní nasazení je fašistické, vlastní bydlení, nebo cokoliv vlastní, finančně nedostupné, práce nejistá.

Jak mají s tak rozmrdanými základy obstát v tak šíleném světě, kde se o nich pořád píše jen jako o ufňukáncích a neexistuje pro ně jakýkoliv snesitelný program do budoucna?

Oni nemanifestují slabost, že by to považovali za ctnost. Oni jsou v háji, oni to nepředstírají. To, co tady předvádějí sobecké, duchovně pokleslé, prasácké a materialistické generace starších, než oni, to je dále naprosto neúnosné.


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.6.2022 > Kikimora> 

Hehe ... tak Rouran už má auto ... začínaj se dít věci, který otravujou i nezainteresovaný lidi :D

Tak to se to vyvíjí vcelku rychle :D

By mě zajímalo, jestli má Rouran ňákej únikovej plán, nebo jestli je tak retardní a myslí si, že ho to nikdy nedostihne.

Kolik těch žen, co se z něj roztejkaj, má asi manžely ... kolik dalších kvočen posílá podporu Rouranovi z "rodinného rozpočtu"?

Se za chvíli vytvoří skupina "Seřežeme Rourana" :D:D:D

Tak by mě jen zajímalo, jestli má ňákej ústupovej plán, nebo jestli se včas teleportuje na svojí loď a zmizí v jiné galaxii 🤣🤣🤣
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.6.2022 > Kikimora> 


Kdyby si náhodou našla odkaz, nebo cestu k té zprávě o darování auta Rouranovi, byl bych Ti vděčen.

Tohle a reakce na to bych si vcelku rád přečetl 😊
<reagovat 
 čtenář Kiki - 6.6.2022 > Kikimora> 


wow, to je strašný, ale když to řeknu blbě - dobře jim tak! To je budíček panečku! Jako teď i lidi co neřeší duchovno říkají že půjčovat si na vánoce je fakt strašná blbost a ona udělá tohle? Chudák chlap, chudák rodina, smutný je že oni pak budou mít v programu i zanevření na tématické věci místo toho aby jenom zanevřeli na guru-debily.

Proboha proč mu to dala? to je prostě už fakt že se jí něco / někdo vrtal v mozku. Matka od dětí... wow. Jo přesně, degenerace v přímém přenosu. Asi spoléhala na to, že za rohem máme už tu slavnou Gesaru a že to jí od splácení ochrání (ano, ta podvodnice o které mluvím tak ta taky nadělává dluhy protože spoléhá na to že jí tohle za pár let spasí a do tý doby bude pohoda že to nějak dá, a přitom jen jeden telefonát na finančákl a byla by hned v pruhovanym nádhera jedna).

Ta reklama Křešovky na Gesaru je taky strašný podvod co nadělá v budoucnu ještě hodně škody - lidi se nebudou chtít vůbec učit vycházet s penězi, protože budou spoléhat na to že se jim za krátko všechno smaže. No, pár lidí se pokusilo jim to v komentářích tam vymluvit, nedali si říct. Jaký objev pro ně bude že zlatý standart zatím bude mít leda tak Rusko které má silnou měnu a krytou zlatem a že tohle je celá ta "Gesara", jinak kdo neumí finančně myslet tak má smůlu. Peníze jsou bohužel dost podobné zbraním nebo ohni - jsou vždy nebezpečné v rukou naprostého vola neznalého situace, dobrý sluha ale zlý pán. Dneska někteří lidé nepatří ani za volant, natož aby vůbec měli podpisové právo si brát půjčky...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter