Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
05
Autor: Ondrušek (Občasný) - publikováno 24.9.2006 (00:05:42)


Minimalista (Občasný) - 28.9.2006 >

Z uveřejněných Tvoje nejlepší. Obličej docela dobrý, akorát bych se přimlouval za méně zvýrazněné (černé) oči, ústa, nosní díky. NEjvětší problém je s krkem - má šířku zápasníka - býčí šíje, neuhlídal jsi její sílu. To se stává v případě, když nekreslíš postavu jako celek, ale pomáháš si jako zde např. praménky vlasů a kreslíš místo po místo.  Stačí někde udělat chybu (špatné umístění pramínku vlasů) a ve výsledku se to takto projeví. Druhý velký nedostatek je v ukončení svalů na klíční kosti - zde je zmatek a nerozhodnost. Pravá a levá klíční kost nasedají na rukojeť hrudní kosti. Zde se upíná jedna hlava svalu zdvihače hlavy (druhá hlava začíná na vnistřní straně klíční kosti - pak se obě hlavy spojí v jeden sval s výrazným bříškem, sval pokračuje za ucho a upíná se na spánkovou kost). Důležité je, že oba svaly jsou při pohybu krku dosti výrazné a při kresbě se musí plně respektovat jejich průběh -výrazná malá nadklíčková jamka (důležitá orientační bod na krku) - u Tebe chybí, respektivě je vyznačena na úplně špatném místě se špatným průběhem svalů. Podívej se na svůj krk do zrcadla - oba svaly (zdvihače hlavy) vytvářejí na vpředu na krku trojúhelník s hlavním vrcholem nad hrudní kostí a základnou nahoře pod dolní čelistí. Zde na kresbě je sice sval vyznačen, ale část se upíná i na dolní čelist - to je špatné - hlava by totiž neuměla pohnout hlavou, aniž by neotevřela ústa.

K prsním bradavkám - opravdu jsou moc nahoře -(jak již bylo řečeno) - nezáleží na tom, jaké jsou u modelu - kreslíř má právo různé nesrovnalosti napravit, upravit, nemá se tvrdohlavě držet modelu, nikdo z diváků totiž nezná model a neví, že to tak opravdu je.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minimalista
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter