Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hrobce
Autor: zirael (Občasný) - publikováno 12.12.2005 (12:45:26)


Vihar (Občasný) - 20.7.2006 > Jsem se vrátil z pohřbu z Moravy.. krev není voda. A kořeny, vlásečnice o kterých píšeš jsou jak koňské šlachy, tenké avšak nesmírně pevné. Zařezávají se hluboko, chceš-li se odtrhnout

Děda byl ze sedmi dětí, Kratochvílovi jsou rozmnoženi po celých Račicích, Pístovicích, Lulči, Olšanech... no, už chápu, proč babička, která teď zemřela, mamce kladla na srdce, aby si nebrala žádného chalana z přilehlých vesnic, anžto jsou to všecko povětšinou vzdálení příbuzní.. ..mi se tam na tom pohřbu nesmírně líbila taková světle modrooká dvaadvacetiletá slečna, smyslné zajiskření.. znáš to, no a pak jsem se doptal přítomných tet (které mě povětšinou dobře znaly a já je nikoliv) a ejhle, toť vnučka jednoho z dědových bratří. Krvesmilstvo se nekonalo (né že by to byla nějaká zábrana.., láká mne jaký by to byl pocit), ale škrábanec na osrdečnici se teprv hojí..

Jen jsem se tady pod povídkou stavil, jako se stavívá na hřbitovech a rozjímá nad hroby předků, jsou-li ještě - právě se totiž rozpadají dvě naše rodové větve, až zemře mamčin bratr, odlomí se z toho košatého Moravského stromu tenká větev bojující o život tři sta kiláků víc na západ, na jejímž konci držím v náručí svou jedinou dcerku, (zatím) jedináčka, potomka jedináčků.. na rodiny a děti je zlá doba, horší než byla za Reichu i za komančů.


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Vihar
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter