Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ráno /90x192/
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 14.12.2005 (11:34:06)


kill art (Občasný) - 14.12.2005 > tyhle kompozice by se měli dělat tak aby jsi měl mezi tím velké přestávky, aby jsi si od toho od počinul a s odstupem tomu postupně dával to co to chce a by jsi to dotáhl do určitého perfektcionalismu... někdo si také dělá hodně skic... ale je jasné že tady tenhle perfektcionlismu nebyl pro to tak vypadá... jak to je... samořejmně to má také své, ale já jsem bud pro tuhle verzi... která by měla působit více psychydelic! nebo potom pro perfektně promyšlenou verzi, kterou jsem popsal nahoře... pokud to děláš na jeden zátah, jak jsem pochopil, nemáš ten patřičnej objektivní odstup který pro tuto věc potřebuješ... nic ve zlém moc se mě líbí cesta kterou kráčíš, ale ne vše co vytvoříš... to ukáže čas chce to trpělivost...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kill art
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter