Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hrobce
Autor: zirael (Občasný) - publikováno 12.12.2005 (12:45:26)


Emmet_RAY (Občasný) - 12.12.2005 > "To nebylo tak, že bych jela naslepo. Naopak. Jela jsem s očima otevřenýma, ušima nastraženýma, napjatá jak drát, drátek, perko v hodinkách. V tom horkém dni to byl nerozum, ale co naplat, musela jsem jet. Čtenář ať ví, že je mi dvacet sedm let, mám čerstvě po promoci a na konci téhle cesty je cíl, který mi i teď, po hodině jízdy, připadá směšný. To ještě není konec, budu mluvit také o rodném kraji, příbuzných a krvi, také rodné, anebo možná rodinné. Krev je krev a voda to není."

nemám tyhle přímé promluvy ke čtenáři rád, pokud nemají skutečný význam - tady jsem pochopil, že jsou zde jako jakési stupňování, ale ta formální funkce je tak mizivá, že to neberu.

"Od pneumatik se táhnou dvě široké stopy, jako by je někdo na asfaltu vyznačil štětečkem obří černé řasenky."

no... ten obraz jaksi... ;-) ale jo, jakási "ženská imaginace" - řekněme obraznost pomocí symbolu ženského těla, ženských věcí.. vyznívá mi to komicky a to si už vůbec raději nepředstavuju, jak by to dopadlo, kdyby se o to někdo pokoušel v chlapské rovině :)


"„Tak abysme se do toho pustili, co.“
Pokud jsem na konci čekala otazník, nebyl tam. Můj nový příbuzný odstrkuje židli, vstává a vypadá, že má snad v plánu začít okamžitě leštit podlahu, ne-li raději rovnou vytrhávat prkna. Vztek se ve mně konečně vzedme, ale cestou nahoru do hrdla se mění v lítost, a ještě později v rezignaci. Vzdávám to."

tyhle drobný ťuky jsou tam často a líbí se mi, je to reálný. Tedy aspoň pro mne - se mnou si "taky", když člověk ví jak na to, dokáže hrát jak s loutkou.

no, ale to jsou jen deatiličky, to píšu jen tak

shrnul bych to asi takto: máme tady věc, která je napsaná dobře, ale v podstatě je o hovnu, v podstatě je dost laciná, v podstatě v ní vlastně vůbec nic není
(v podstatě souhlasím s tichotamem, akorát já jsem se se slzou nepřistihl)

a to já už si radši přečtu stylisticky špatnou povídku, která mne dostane, než "profesionálně" odvedenou věc, která mi ani necukne obočím

takže posuzuju-li to podle tohoto svého požadavku, tak jsem od tebe vlastně horší prózu ještě nečetl

ale časopis si to zaslouží, kdo ví, kolik měsíců si Totem počká, než sem dorazí povídka aspoň podobné úrovně

a je hezké, že sem ještě píšeš









<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Emmet_RAY
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter