Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Co umí jen on
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 5.12.2005 (10:48:47), v časopise 13.2.2006


 Absolute (Občasný) - 5.12.2005 > Zuzzz> myslím, že grafik nemusí umět kreslit pro svou práci to akutně nepotřebuje , co je ale důležitý že musí mít nějaký cítění. U Mishky bych se nebál přece jen výčet děl který jsme mohly vidět, práce s fotografií a vůbec. Klasickej akvarel nenahradí nikdy žádnej software ale myslím, že malbu nebo digitální kresbu můžeme srovnávat s tou tradiční, je to úplně stejnej kus umění a někdo podléhá bludům typu, když je to v kompu tak je to easy nebo tak něco... i tahle grafika je plnohodnotným uměleckým počinem, navíc vzhledem k tomu, že ji můžeme ještě kvalitně vytisknout se stává "hmotným" já osobně jsem spíše grafik ale maluju i kreslím ale jak jsem zmínil nebál bych se toho, že pokud jako grafik máš to cítění jseš schopna nakreslit nebo namalovat cokoliv, jediný v čem se to všechno liší jsou zkušenosti a ty člověk nabírá zvláště praxí, tzn. že pokud chvíli maluješ zlepšuješ se , pokud proto nemáš cit tak to bude vypadat taky líp ale vždycky tomu bude něco chybět. Proto bych klasickou malbu oproti dig. nesrovnával ale nechal je vedle sebe normálně běžet...
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Absolute
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter