Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Co umí jen on
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 5.12.2005 (10:48:47), v časopise 13.2.2006


 Mishka (Občasný) - 5.12.2005 > Zuzzz> Ale o to preci vubec nejde, jak si dosla k zajimavemu vysledku, ktery lidi oslovi!!! Strasne me znova a znova tento Tvuj nazor prekvapuje. Me je uplne jedno, jestli to nekdo nakreslil menstruacni krvi, mysi nebo lejnem, pokud mi vysledek neco rika. Pro ne je zase snazsi, to udelat stetcem na platno, protoze by to nezvladli v pocitaci!

Proc je potreba, abych ovladala JINOU (byt tradicnejsi) techniku?! Abych stoupla v ocich u lidi s Tvym nazorem?! To nemam zapotrebi z jakehokoliv duvodu. Libilo by se mi, umet obratne zachazet se stetci a platnem, ale vubec me jakkoliv nelaka zkouset a propracovavat se leta touto technikou, stejne jako tomu bylo u grafiky. Libilo by se mi umet zpivat, skladat muziku i tocit filmy, ale nemam potrebu se do toho poustet. Jsem stastna s tim, co delam.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter