Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Krajina osamění
Autor: Absolute (Občasný) - publikováno 23.10.2005 (16:08:49), v časopise 22.1.2006


 Absolute (Občasný) - 24.10.2005 > al-ash> Jo souhlasím s tím, že se jedná o jiné manipulace, teda s jiným výsledným efektem, přesně jak říkáš kolikrát zkoušíš i když poslední dobou začínám přicházet na to, že to trefuju na poprvé ale to je už asi tím, že to zkouším dlouho :) není nic lepšího než si říct a teď bych to trochu upravil aby to vypadalo takhle , použiješ něco, nějaký postup a je to tak jak sis to představoval a jedeš dál, Jde především o ty nástroje a vůbec. Ale třeba s tím Novým dnem to vidím jinak, tam je ta manipulace směrovaná k tomu aby vypadala co nejvíce jako fotografie, dost lidí si myslí, že je tam přidaná textura a hotovo ale je to plnohodnotný ,,dílo,, a přesto všechno tam vždycky zůlstane něco co prozradí , že jde o manipulaci (třeba do budoucna už  nic nezůstane :) minimálně je to ten fakt, že to nikdy nemohlo být vyfotografováno (Nový den, Tichá invaze) ale vychází to z nějakých reálií. Pak ty druhé jsou vlastně pokusem o vytvoření úplně něčeho nového jiného (Krajina, Drogový sen, Památník.. apod.) těch si považuji víc, jsou náročnější na tvorbu i představivost. Pak jsou ještě takový ty manipulace kde jen něco upravíš barevně nebo přidáš jeden objekt (pozadí atd.) no a ty já vůbec nedělám, každopádně jsou to hodiny práce a každá z nich nemusí být skvělá  a úžasná ale rád se zlepšuju a přicházím na nový věci a hlavně otvírám prostor pro nový témata  a nápady, díky za komenty!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Absolute
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter