Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ŽELVÍ KRUSTA
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 11.7.2005 (09:39:26)


protěž (Občasný) - 11.7.2005 >

No je :o)) .. šak to sám víš, když si napsal, že být to pod ženským alternickem, tak by všechny čtenářky vzdychaly, jak jim rozumíš.. Prostě to (strach z) stárnutí je společně s krásou či nekrásou jedním z hlavním ženských "témat" a úměrně k tomu to taky už bylo zpracovaný. Většinou epizodně žejo, ne samostatně. No, si zalistuj ženskými časopisy, určitě to tam taky někde bude, tam to sice bude končit buď nějak trapně zoufale, anebo hyperpozitivně - "a pak jsem si řekla no a?" apod. Ty tam máš dobrou tu pointu, žejo, ta to ozvlášťňuje, i když podle mě taky zas ne nějak extra.. No. Jinak třeba teď jsem četla tu druhou knížku od Petry Hůlové - Přes matný sklo, druhou kapitolu mluví jakože matka hlavního hrdiny (ono je teda těžké potom poznat, kdo je hlavní hrdina).. a v ní má tady tento "námět" taky zakomponovaný, a podle mě velmi dobře. Jinak (ale v tom už je posun trochu jinam).. pamatuju si na podle mě naprosto bravurní útlou knížečku od Simone de Beauvoir - Velice lehká smrt (nebo tak nějak), kde "zpracovává" poslední dny své matky v nemocnici, když byla u ní.. je tam ten moment stárnutí těla, proměny.. bylo to ovšem takové "hluboké", vtíravě lidské.. no.. a naprosto úžasně zpracované.

Jinak jazyk je dobrý - tyhlety obraty/obrazy, jak jsem říkala, to si myslím.. ale jinak mně to neba a nemá to nějaký další zajímavější rozměr - teda podle mého názoru :o)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli protěž
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter