Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci V ložnici (drama s nepříliš šťastným koncem) z kolekce Ptákoviny
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 28.11.2003 (16:48:00), v časopise 4.12.2003
další v kolekci>


 Yfča (Občasný) - 2.12.2003 > Ika> 

V literatuře existuje něco, čemu se říká satira. Dílko reagující (často s nadsázkou) na určitý nešvar (chování) společnosti. Když jsem si přečetla reakce politiků a vyslechla tu i onde podobné poznámky mužů na lékařský zákrok, který jistá ministrně podstoupila, napsala jsem výše uvedený text. Je to smutné, ale hodně mužů asi víc uchvacuje vzhled ženy než to, jakých úspěchů (či neúspěchů) dosahuje ve své profesi a soukromí. Prostě hormony vítězí... Ale nebyla bych spravedlivá, pokud bych nepřiznala, že znám i mnoho žen hodnotících opačné pohlaví ze stejného úhlu. Navíc jsem si vybavila téměř dvacet let starý příběh mé kolegyně, jež ze zdravotních důvodů absolvovala tu samou operaci - manželství se jí zanedlouho rozpadlo, jelikož si její manžel (coby "horňák") našel milenku s podstatně větším objemem hrudního koše. Proto i v mém příběhu manžel reaguje tak, jak reaguje. Vysmívá se Hašek ve Švejkovi lidem s nižším IQ tím, že se hlavní postava chová tak, jak se chová? Asi ne. Jsou všichni duchovní opilci, jelikož se kurát Katz rád podívá na dno skleničky? Určitě nejsou.
Ještě jedna poznámka. Pokud jsem osoba veřejně známá, musím počítat s tím, že se pronikavé změny mého zevnějšku budou probírat nejen v restauračních zařízeních bez ohledu na to, zda se dám vylepšit z rozmaru, nebo ze zdravotních důvodů. Nakonec nemusím být ani osobou veřejně činnou. Myslíš si, že by se tvoje okolí podobnými "drby" nezabývalo, pokud bys něco podobného absolvovala? Máš dojem, že nikdo z tvých kolegů nikdy neutrousil poznámku o velikosti tvého poprsí (ať už v kladném či záporném smyslu)?


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Yfča
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 5 7 8 9 10 13 14 15 16 (16) 17 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter