Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7.2022 >

Vůbec, to že se slušňák Zeanddrich odhalil interním systémem totemu.cz jako anonymní nechutný, oplzlý a despotický terorista, je taková předzvěst. V malém se to stalo tady, teď ještě aby se to stalo celosvětově.
Aby pěkně puknul režim a vyvalila se hnusná šokující pravda.

Vše nabírá tento směr a "cosi" visí ve vzduchu, jestli to přijde v srpnu, nebo září, to něco tam trčí.
Jestli to bude přírodní pohroma, finanční krach, přílet mimozemšťanů, solární záblesk, státní převraty převrácených, ... těžko říct.
Je mnoho teorií.

Ale něco se stane, starý svět se začne rozpadat před očima a snad se tedy vyvalí ta hnusná zpuchřelá prolhaná problitá cháska NWO ve své plné kráse, aby to musel pochopit kdokoliv.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter