Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak to je přesně taktika těchto špinavých sviní od NWO.
Ta černokněžnická zrůda Zeanddrich se vůči jakýmkoliv mým oprávněným a zdůvodněným předpokladům, že je to on, ta židovská svině anonymní tady, nikdy se k tomu nevyjádřil.

Stejně jako před rokem.

To jsou tyhle "slušný lidi". Za odpověď jim nikdo nestojí, oni mlčí, kreslí ty svý debilní baráčky, udržují svoje "morální skóre", udržují společnost ve stavu dezolace a potají, anonymně rozkládají a ničí společnost.

Krása, to je církev, to jsou židi, to je NWO.

Jen díky chybě v systému tedy víme, kdo je ta anonymní zrůda, kdo to tady tak nechutně ničí.
Je to Zeanddrich E.
Pan Slušnáček. Pan, co nikdy neodpovídá, nikdy nereaguje, nikdy se nesnižuje. Na všechny terory má přece svoje anonymní identity.

Jak dlouho tohle hodlá společnost tolerovat?
Očkovanci, těm tyhle zrůdy nevadí.
Vadí nám, skutečným lidem. My tyhle špinavý svině musíme nahnat k zodpovědnosti.
Když to neuděláme, zavedou fašismus, jaký tady ještě nikdo nikdy nežral.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter