Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 Kiki_ (Občasný) - 24.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
U Zelenky jsem si docela i jistá že jeho "obor" je čistě naučit lidi jak se bránit a hlavně si uvědomit, jak mocná je myšlenka. Sem tam trochu komentuje politiku a články, ale zatím jsem od něj neslyšela nic co by naznačovalo, že si je vědom rozdílu mezi vesmírným virem a negativníma frakcema co nás tu okupují. Pro něj asi moc jemná nuance nebo v tom nedělá rozdíl. Nekladla bych mu to za vinu, mám pocit že tohle je jeho cesta a zároveň možná i strop, dokud se on sám někam neposune, tak má jen tenhle úkol no. Takovej ezo-psychoterapeut, zaobírající se spíše lidským vědomím než jinými civilizacemi. Popravdě jeho techniky dopisu by právě byla taková psychospirituální pomůcka pro pročištění třeba vztahů nebo zvědomování vlastních traumat, ovšem používat to na makrokosmos je asi blbost no. Holt taky objevuje co na co platí. To mi připomíná jak jsem viděla jednu čarodějku která si myslí že kyvadlem ovlivňuje mezigalaktické dohody mezi vesmírnými rasami, jenže té to nedošlo že se plete, on už aspoň objevil že tudy cesta nevede. Jemu zatím vycházelo, že zvýšením frekvencí při meditaci se vždy nějak těch útoků zbavil, tak asi proto má tendenci dávat rady které zatím dává, protože jemu to funguje. A řekla bych že polovinu jeho práce za něj dělá jeho podvědomí které má něco odžito z minulých životů, a to on neumí řečí předat. A zatím je důležité že aspoň naučí ty lidi se toho zbavovat, když budeme zatížení tak se stejně nedostaneme dál a neuvědomíme si nové věci na tom krátkém vodítku na kterém jsme.
Jinak ani on není blázen, který by šel někam do Afgánistánu objímat nepřátele, on je dost při zemi. Problém je, že není láska jako láska - každý sluníčkář si hned představí že má jít objímat stromy a lovískovat vlevo vpravo. Viz tahle blbka:

https://www.youtube.com/watch?v=5fVELuJD3hc
- to je prostě fakt vrchol, který taky neuznávám a myslím si že ani Zelenka by to neuznával. co já vím tak on umí poznat rozdíl mezi člověkem a reptíkem a neslyšela jsem ho že by radil posílat lásku ze srdeční čakry reptiloidovi (ten se akorát nakrmí), posílat lásku se dá pouze lidem, pro tyhle nestvůry je to jenom krmení, je to neléčí a on to podle mě ví. A bohužel protože on mluví vlastně vždy v kontextu o uzdravování lidí tak tento rozdíl asi ani nezmínil. Když by člověk potkal takovýho hajzla, měl by si energii ze srdeční čakry uchovávat pro sebe, do svého těla, ne jí posílat reptiloidovi. Proto se asi taky reptíci na ty sluníčkáře tak nabalují že 😂.

O vesmírném viru jsem ostatně neslyšela nikdy od nikoho jiného kromě tebe. Možná že nikdo zatím k tomu uvědomění nedošel, nebo jsem zatím nepoznala že by to v řeči rozlišoval. Tím samozřejmě nepopírám že to tak není. A taky neposlouchám úplně všechno co se kde řekne, obzvláště nyní v létě...

Mimochodem, jedna osoba, která se původně skrývala a také vím že bojovala proti nim (i když byla skoupá na slovo vysvětlení a chtít něco od ní říct zcela jasně je vážně nadlidský úkol), nyní oznámila že končí doba jejího utajení a bude vystupovat veřejně, zatím pouze v Brně co jsem tak viděla, pochybuji že bude vysílat někde na youtube, ale kdybych jí zmerčila tak klidně pošlu link. Že proběhla nějaká změna je mi jasné i z toho že ona nyní může ukázat někde veřejně svou tvář a tzv. rozbalit to. Jsem zvědavá jestli o vesmírném viru uslyšíme i od ní, nebo to možná nazve nějak jinak. Vím že to těchto věci vrtala ale nebyla sdílná.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter