Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.7.2022 > Kiki_> 

Ale vždyť jo, jen se nemůže brát ohled na začátečníky, když je válka. Já si taky nebyla ničím jistá, neměla jsem žádnou oporu v realitě, všichni prostě valí tyto nevyzkoušené teze, přitom i ten Zelenka nakonec musel přiznat, že se spletl.
Jeho dopis na rozloučenou je naivita, nic víc.

Říká vesmírnému viru, že ho má rád. Jestli jsem bílá krvinka, dost jsem se s tou kurvou virem nadřela, abych ho zničila, ne abych mu odpustila, ani jsem ho ani chvíli nemilovala.

Prostě se snažím vyjádřit, že ta teze, že s temnými nepřátelskými silami nemá smysl bojovat, je mylná, v situaci, kdy to nejsou archetypální síly temnoty, které jsou zasloužené, ale jedná se vyloženě o řízený technologický, okultní a mimozemský útok na svržení celého světa a civilizace do pekel a zotročení.

Jasně, není to standardní stav.

Ale boj je prostě důležitý.

Tohle přece vůbec není o tom, aby někdo někde nacvičoval na dimenzionální válku. To je o tom pochopit, že není dobré jakkoliv akceptovat a milovat vesmírný vir.

Chce někdo, aby bílé krvinky v jeho těle místo agresivního zničení virů a bakterií se k těmto úkazům chovaly vstřícně a absorbovaly tyto toxiny do organismu? Ne, pokud nechce rakovinu a nechce, aby mu totálně selhal imunitní systém.
Toto je to stejné, vesmír je taky živý organismus, třeba nechce chřipku, protože chce jít na rande a selhávající orgány se mu do té situace nehodí.

Podobá se to situaci, kdy je válka, vedle na bojišti zuří příšerná válka a veřejně se říká - musíte milovat, válka nemá smysl. Ale nepřítel pořád útočí, ty jako bojovník za naši stranu přijdeš a chceš se poradit, ale dozvíš se - nebojuj. Ale ty víš, že oni jsou strašně naivní a že když nebudeš bojovat a nepřítele neporazíš, tak nepřítel vyhraje a všechny zabije, přesně ty, jak říkají, důležité je milovat nepřítele.
Takže je to jako nájezd mongolských nájezdníků, kdy poklidná vesnička vzkazuje bojovníkům proti těmto hordám, co se mlátí za vesnicí - nebojujte proti nim, protože my to ještě neumíme a myslíme si, že nepřátele nemáme nenávidět a zabíjet.
Tak jo, uvěřím jim, nechat se zabít od nájezdníků a pak nechat vyvraždit naivní vesničku?

Já jsem se prostě zapletla do těch bojů a říkám - nebojovat by nic nevyřešilo.

Jinak s tristním stavem lidských myslí souhlasím, depopulace nastane s vysokou pravděpodobností, nejen jako následek očkovacího projektu NWO, ale také jako důsledek kosmického zákona.
Tato planeta by unesla i více lidí, ty lidi by nesměli být ale tak hloupí a apatičtí a spirituálně zavření. V tomto počtu s tímto stupněm hlouposti je naše populace neudržitelná.

Naším hlavním, kolektivním úkolem, je pochopit situaci - že jsme hrubě napadeni nepřátelskými silami, které utvořily zločinné globalistické satanistické spiknutí a zároveň že tu máme na pomoc inteligentní nám nakloněné mimozemské rasy, kdy používám pojem Galaktická federace. Dále je naším úkolem správně se rozhodnout - přijmout výzvu nové éry, přijmout galaktickou realitu.
A taky je naším úkolem pochopit, že naše mytologie je naschvál pokroucená tak, abychom generovali špatná řešení, špatný úsudek.

Já myslím, že tou poznámkou o bojování proti temným silám jsem neměla vůbec v plánu říkat, že všichni musí bojovat proti temným silám.
Možná jsem to neměla psát vůbec.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter