Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 Kiki_ (Občasný) - 24.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Neříkám brát na ně ohledy, ale hnát je do vysoké školy když propadaj v základce je špatný nápad. Některé duše si určitě chtějí nabít hubu a jít do něčeho aby byly varováním pro ostatní, ale to jsou jednotlivci většinou k tomu určení v rámci kolektivního varování. Ostatní by pohořeli naprosto zbytečně protože neměli jenom šanci, ale za pár let už by to v jejich možnostech bylo. Potřebují jenom vlastní tempo.

Většinou se člověku postaví do cesty jedině ta překážka, na kterou má, a dokud jí nezvládne, neměl by lést na vyšší. Proto se nyní motá plno lidí v bludech, informačním bludišti a věří kdejakému spasiteli z USA, Muskovi atd. Ještě se jim nepovedlo přejít tuhle překážku a věřit sami v sebe nebo umět oddělit pravdu od lží. Je vidět že jim nefunguje ani správně instinkt, varující kontrolky mají úplně vypnuté. A je jedno jestli to nazývám reptíkem nebo démonem, jakmile po někom skočí pro ně neznámá negativní energie která to dokáže aniž by si toho oni všimli, tak stejně nebude jejich pomoc k ničemu. Polovina s nich zatím neidentifikovala ani jak vypadá duchovní ego, vlastní stín, natož sen instalovaný frekvenčním vysíláním a jiné srandy. Člověk musí vědět nejdřív co v sobě má a nemá zahrabaný v podvědomí, aby si mohl říct "tohle ale není už moje, tohle mi teď někdo instaluje do hlavy..." ale dokud se ztotožní absolutně se vším co mu temná strana naservíruje... je jenom krmením pro rybičky.

No jasně, vždyť o tom mluvím - kdo je připraven, se řídí vlastním instinktem a úsudkem, už se mu dostane do hlavy z jeho vyšších sfér ten nápad "jo teď jdu do toho" aniž by bral ohledy na to, co je zrovna na ezo scéně. A kdo není připraven, a hltá proudy ezo scény, ten by si měl zatím zametat bordýlek v hlavě. Až dosáhne určitého stupně připravenosti, stejně si to pro něj příjde - co je jeho úkolem, a někteří ani nemají v úkolu dělat kontakty, mají jiné a neméně důležité úkoly, práce je tady stále dost, třeba zrovna to vymýcení dezinformací z duchovních nauk, osvobozování lidí od egregorů náboženství atd. To taky považuji za docela důležitou činnost. Ono kontaktérů stejně bude vždy méně než léčitelů třeba, nemůžeme všichni dělat to samé, takhle velká společenství nefungují. V GF taky dělají všichni tu samou věc? určitě ne, také mají rozdělené úkoly podle talentů a schopností jednotlivců...tak se přeci vytěží plný potenciál z každé bytosti. A zatímco oni se cizelovali tisíciletí, tady na to máme možná pár desítek let. Bude to zázrak pokud se to povede a není to ani první pokus.

Ohledy na kontaktéry se podle mě brát budou, ale lidé se zatím zabírají menšími problémy, než budou připuštěni k těm větším. Vše je jen proces. Děláme sice skoky abychom si ten proces ulehčili ale právě proto si myslím že je tady takový bordel, protože ne všichni jsou schopni se takto rychle posouvat ve svém vědomí a zůstanou pozadu a učesávají si to ve hmotě / prostě si to odžívají. Ke mě někdo přišel, řekl "hele existuje tohle tohle a děje se to tak a tak"...a já připustila že je to možné, protože jsem znala teorii kvantovky a měla jsem sama už dost bujnou fantazii, nečinilo mi problém si přepnout a zahodit nefungující myšlenkové pochody. U jiných je to proces, který mě tady trochu dráždí jak je pomalý, ale urychlit nelze. Nakonec vidím že někteří i narážejí na svůj strop, kterým je právě duchovní ego. S takovými se blbě spolupracuje i když chceš jenom předávat jednoduchou informaci. Neumím si představit, že bych vedle nich a hlavně S NIMA měla dělat cokoliv důležitějšího. Od nich ohledy nehrozí, ale nás to trápit nemusí, mám pocit že jim se za chvíli sesypou na hlavu jejich vlastní kostlivci ve skříních a bude pokoj.

Hele, Křešovka mě pobavila, že si myslí že jí to smázli kvůli cenzuře, podle mě jí ty videa nahlašují sami lidé kteří se o jejího milovaného Šouríka spálili. Jakmile video má určitý počet nahlášení, tak je prostě odstraněno. A její propagace tohohle šmejda už překročila hranici tolerance a tzv svobodného projevu. Ano, všichni máme právo veřejně mluvit, ale ne propagovat zlo - a neznalost taky neomlouvá. Je dobře, že se lidi ozvou aspoň tím že dají video nahlásit, že nedovolí šíření zla. Tohle je aspoň první stupeň obrany proti roztahování se zla. Neříkám tomu vyloženě boj, jenom vymezení místa - a doufám že budou mít nakonec tak málo místa, že jim nikdo nedovolí se z něj krmit a budou muset vypadnout úplně. Prostě se řeklo velké NE tomu, aby mohli prezentovat ty své bludné dezinformace. Není už jiného místa než na Pravdu. Polovičatým řešením je konec. Může hlásat o studánkách a veganství které je sice samo o sobě ok, ale jak už někdo napsal na diskuzích - reptíkům stejně bude víc chutnat vegan než masožravec, kojenec místo sešlého starého masa, je to čistější masíčko krmené studánkovou vodou. Takže proč by to nepropagoval že? Masožravci nežerou masožravce, chutnají jim býložravci. Šouri se jenom stará o to aby měl dobrou energetickou potravu.

No, někdy mám pocit, že o čem mluví lidé na těch vysílačích a v diskuzích na youtube, popisují prostě jiným způsobem něco, co se dá nazvat mnohem jednodušeji. Ale to taky člověk nepozná, o čem oni mluví dokud nemá vlastní prožitek. Jsou to vážně už abstraktní věci a i když si je do vědomí načte / stáhne / prožije 10 lidí, každý to popíše jinak. Někdy mi připadá, že mají snad malou slovní zásobu nebo nechtějí popsat některé procesy úplně až na dřeň...(a taky v tom bude trochu nevšímavosti, otupělosti) to mě taky trochu vytáčí. Když mám nějakou zkušenost, tak řeknu jak to probíhalo, co jsem viděla, cítila, případně co se dělo samovolně, co jsem musela řídit atd. Snažím se prostě předat maximum. Ale jsou lidi kteří nevědí jak popisovat. Já taky někdy řeknu "astrál" protože neumim popsat doslovnou jemnohmotnou sféru a ještě jí očíslovat, tak to kategorizuji takto celkově, a nebráním se tomu když někdo řekne že to byla ta a ta dimenze s tím a tím číslem, důležitá je informace co si chceme předat, ne se hádat o detailech. Tady bude praktická už telepatická komunikace, protože si oba uvědomíme, jestli myslíme to samé nebo ne.


Až do nedávna bylo pro mě matoucí, že někdo necítí energii, mě to připadá i lehčí než ji vidět, a přesto, když jsem nahnala vyšší vibrace do těla někomu, tak on viděl energie, necítil je, ale popisoval co vidí. Já samozřejmě chápu po pocitové stránce co on viděl, a když mu předám návod, bude mu k ničemu protože si to musí spíše vizualizovat, než naciťovat. Asi proto se tu zatím motáme a každý hledá způsob jak to uchopit sám za sebe - včetně toho odtažení závěsu mystiky a brát to jak to je. Máme z minulých životů naprogramováno nebo zažito, že uvidíme spíše iluzorní představu, než to jak to skutečně vypadá, a stále se toho držíme. A ještě je to nastaveno geneticky a kolektivně, to je hodně na překročení, ale tady opětně spoléhám na efekt sté opice. Několik snaživých jednotlivců to pak usnadní celému lidstvu - jak přepnutí myšlenek, tak toho že reálně uvidíme pravdu a pod každý reptilský převlek.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter