Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Revival Anála+jfj (Občasný) - 24.7. > tak tohle nechápu, co tam máme najít, ale nikde nevidíme ty odpovědi na otázky, které zajímají všechny?

(díky za avízo, lupneme si to do D, aby nám nic neuniklo.
"""

Toto je totiž naprosto skvělý kousek. Totem.cz blbne a odhaluje Zeanddricha E. jako strůjce zla na totemu, což vzhledem k jeho příchylnosti k MOSADU:

"Juliáne, tak aby bylo jasno -já sice ´židovské předky nemám (alespoň o tom nevím), ale jestli se u mého příspěvku objeví ještě jeden Tvůj komentář, odnesu Tvé výroky (o Židech a na téma židovství), spolu s Tvou IP adresou a dalšími údaji, na pražskou Židovskou obec, ať si s tím případně dělají něco sami (a buď si jistý, že MOSAD má dlouhé prsty :) ).
((...))."

... to vypadá, vzhledem k jeho mýtické nápadné nechápavosti, že tehdy posílal MOSAD na mě ... že za vším zlem na totemu stojí zeanddrich jako hybridní hrozba proti východu.

No stress ... tohle je vážně strašidelnější než YT.

Taky je možné, že NWOčku začínají vypadávat systémy a hází jim to chyby, že se nachyluje kosmický zákon ku pravdě.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter