Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 Kiki_ (Občasný) - 24.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Ale zapomínáš, že Zelenka promlouvá hlavně k řadám lidí, kteří to neumějí vůbec uchopit! Mají sami problémy se sebou, jak vůbec ovládnout své emoce když je posedne nějaká entita a takové lidi podněcovat k jakémukoliv boji kterému nerozumí, je fakt cesta do pekel. Podle mě dělá dobře, že ty lidi učí vůbec být v klidu a nebojovat, protože někteří by naopak nějakým bojem jenom házeli klacky pod nohám těm, co to umějí dělat. Je vážně plno lidí, kteří by se ponořili "do boje" jak vyzývá plno rádoby duchovních hrdinských světlušek, ale pak ani nepoznají když je něco posedne v astrálu a dělá si s nimi co chce. Kolikrát ani nemusí je něco posednout, jenom stačí když jim zamotá hlavu ego, oni si pak myslí že pomáhají ale ve své nezkušenosti kdoví na co se napojují, co dělají atd. Nebudu tady mluvit ani o Křešovce která medituje s temnýma kostkama nad hlavou, postačí i obyčejné slepičky, které si párkrát zameditovaly, chodí od jednoho člověka ke druhému s pýchou dva metry od sebe a poučují jak co dělat nebo nedělat. Takové lidi podněcovat k boji vážně nechceš. Tihle ať si klidně někde bokem sluníčkují a raději se koupou ve vibracích lásky a ať proboha nerejpou do něčeho o čem nemají přehled a mít ani nebudou, protože jejich duchovní ego jim to v hlavě stejně pomotá.
Bohužel, takových kteří si tady přečetlo pár knížek o mimozemšťanech a poslechlo si dvě přednášky od Křešovky je teď ranec. Nikdo z nich ale není moudřejší nebo připravenější tím, že narazil na nějaký informační kanál.


Občas prostě musíme přijmout, že pár lidí je ještě trochu za námi, a poznávají teprve fakta, která u někoho jenom klikla na své místo a nemusel se dlouho učit dělat v tom rozdíl. Není boj jako boj, a dokonce i ty ses musela učit jak v těchto sférách bojovat. Ostatní to prostě neumějí, učit se to teprve (možná) budou, a bude jim to trvat. Někteří se zatím motají ve svých vlastních ulitkách ublíženosti a jak si pofoukat bebíčka, ani tohle se někteří nenaučí lusknutím prstu, mohou sice některé postupy nebo pravidla znát, ale párkrát se sami vysekají než jim to skutečně půjde. A do takových bojů mohou lidé jedině když už mají něco zpracovaného, protože na těchto úrovních jsme jako nazí - nepřítel o nás ví všechno, my o něm nic (asi jako lidé kteří si jdou zahulit do pralesa ayahuascu a pak na ně vyskočí jejich vlastní stíny a potom obviňují kde koho že na něj poslal démony). Takovej člověk je ve vlastních řadách spíše na překážku, než pomoc proti vyspělým civilizacím a entitám které na nás kouknou a hned vědí kde máme škvírku v obraně.
Ono jenom si vyčistit strachy, je pro některé proces, a jakmile má člověk strach, tak je jenom krmení pro nepřítele, nic víc. Je rozdíl si psát o reptíkách a pak je potkat jakkoliv osobně. To se pak automaticky zvednou strachy a většina lidí bude v prdeli ačkoliv se na Fb mohou kasat jak máme jít do boje.
Upřímně, někdy bych některé ty princezny co vyzývají k boji bandu světelných egocentriček chtěla vidět, jak by reagovaly při setkání s démonem nebo reptíkem přímo v místnosti. Silácké kecy by jim nepomohly, jejich podvědomí by zařídilo že by měly pod sebou pěkně nastlanou hromádku. Reptík by se sotva olíznul.

A takové potřebují od Zelenky slyšet "nebojujte". Ti, kteří jsou na boj připraveni, to budou cítit a vědět, a myslím si že budou těm zkouškám vystaveni ať už budou chtít nebo ne. Ti pak nebudou potřebovat poslouchat rady nějakého Zelenky, protože budou vědět. Pro všechny masy které neustále hledají nějakého guru, je lepší když jim ten guru řekne aby se na boj vysrali a šli si zamést před svým prahem.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter