Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Abych byla upřímná, tak jsem shlédla nejnovější pořad Křešové s tím Ing. Šustrem, tentokrát bez Tichého, o odpovídajích dotazech a námitkám proti Gesara Nesara, s tím, že to jako vysvětlí.
Živě na Rumble, neboť YT kupodivu Křešovou nechce.

No nevysvětlili to jako vždycky. Evidentně má jít o nějaký zašlý program z počátku Milénia, který se má prý zázračným způsobem vyhlásit, který stojí prý na totální spravedlivosti skrze supervýkonný prediktivní počítač, kvantový.
Vypadá to, že v USA jim to asi vyhlásí a doufám, že do toho jako EU nespadneme taky a včas se přidružíme skrze svoji zuboženou slovanskou příslušnost k východnímu bloku přeživších.

Gesara Nesara je totálka ujetá technicistní zvrhlost, to nemusím být expert, abych z myšlenky lidstva řízeného prediktivním počítačem blila, normálně se tomu říká NWO.
Pokud někde před několika sty lety Galaktická federace vymýšlela nějakou Gesaru Nesaru, tak dnes jsou doby vyloženě jinde, celý tento projekt evidentně převzala klika USA, infiltrace do GF, která je léta páně 2014 tak nehorázně podrazila, že si všichni radši otevřeli oči vidoucí.

Při představě jednotné ezo scény plně synchronní je mi opravdu mdlo a děkuju za ten chaos a neschopnost cokoliv reálně dělat, kromě vymýšlení dalších a dalších hovadin. Je to to nejlepší, co pro nás může být.
Jen se hezky ničte mezi sebou, vždyť už se vykřesalo tolik nepříjemností, že je jasné, že to vypadá tak, že bez galaktické grupy si na zemi neškrtneš.

Jen se zorientovat v těch galaktických rasách.

Dále jsem samozřejmě hluboce pobouřena pokryteckým jednáním všech těchto fašounů na ezo scéně, co zplna hrdla nesnáší Galaktickou federaci, tu skutečnou.
Smetana zkouší zavést inkvizici, spolek čarodějnic se ostentativně bezejmenně vysmívá Radkovi, že prý špatně přepočítal jejich vymyšlenou hovadinu s tím zlatem ... dělají, že o něm neví.
To jsou zvyky. Špatné zvyky.
Zdánlivě bezejmenná napadání mi dost lezou na nervy.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter