Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POZOR KRITIKA!!! Andrea Svobodová Křešová na Příznaky tranformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 30.1.2022 (12:18:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Stejně mě fascinuje, jak dlouho jsem vydržela házet podstatné informace do veřejného prostoru, kolik už mě nasralo vypatalných srdíčkových kund, jejichž dementní představy tak vytáčí, jak zrovna na pohodlí jejich prdele záleží nejvíc a jak vše mám být pro ně zařízeno komfortně.
Aby náhodou jejich dementní hlavičky plné lásky a hlouposti nemusely něco chápat.

Kolik proboha je vypatlaných kund, kterým opoziční stanoviska proti Křešový musí psát hulvátsky smýšlející odpady společnosti, protože samy mají ty svý hodnoty tak hluboko v prdeli, že nedokážou samy pochopit, že kdo říká, že GF něco peče s USA, je lhář.
A úchyl.

Jsem jediná, byť hulvát, která proti tý svini Křešový něco kdy napsala.
Jinak by ty pipinky z Zprávy z Galaxie ani nevěděly a nechápaly, že Andrejka něco říká špatně.
U šup, už by všechny milískovaly Elonka.

Od totálně vypatlaných dementů mě nezajímají nějaký odsuzovací stanoviska.
Jste krávy, vypatlaný a nezasloužíte si informace.

Zoufalství ze stáda hliníkových hlaviček, které nemají hodnoty v pořádku, nezrozeznají sebemenší manipulaci ... kdo s tím furt má bojovat?
Když Andrejka řekne Elonek je fajn, tak tomu ty kundy věří.
S tak debilním stádem se nedá nic zařizovat, pozitivně.

Piče si furt myslí, že je to o jejich duchovním vzestupu, to, že svět svírá satanistická organizace, to je jim u prdele.
Jen si romantizujte satanisty piči.,
Odpusť jim, až si budou zkoušet technologie na vašich hloupoučkých dětičkách odsouzených k otroctví.

Bych každý píče, co jim chce odpouštět, pustila nějaký satanistický rituál s umučenými dětmi natvrdo.-
Tyhle kundy fakt už potřebují profackovat a ne nové a nové informace.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter