Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POZOR KRITIKA!!! Andrea Svobodová Křešová na Příznaky tranformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 30.1.2022 (12:18:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Děje se tu řežba, kterou přežilo minimum psychických médií. Co bych jako vyřešila, kdybych neposkytla celý obraz? Ne, milý nanynky, celá věc je daleko daleko za hranicí vašich jistot, jak vy byste byly daleko lepší.
Vy byste tu andělsky zářily a házely perly sviním bez jediného sprostého slova.

Co tedy jalový paninky s IQ tykve vymyslely?

Vzestup je pro všechny lidičky, všichni jsou totiž takoví milášci, že si zaslouží všici do jednoho pohodlný duchovní vzestup. Bez ohledu na satanistické struktury, které tyto jalovice ignorují, to bude milískový pro všechny.
A běda, kdyby to náhodou někomu nepomohlo, co by z toho pak chudinka měl?
Do nového věku si vezmeme i všechny idioty, úchyly, zkorumpované elity a infantilní slušňačky.
ťuťu. Hlavně žádné vulgarity, ne, to není válka, to je ťuťu věc, pro medvídka Pů.

Dále, samozřejmě, když už takto bez selekce a sprostých slov, tak by bylo dobré odpustit i těm satanistům. Pohladit je po hlavičce, dát jim pusu na čeníček a Chazarská mafie určitě roztaje.
Přát smrt satanistům, fuj, to světlo nedělá.
To bude lásečky všude jéje.

No a nakonec - samozřejmě, my nepotřebujeme mimozemšťany. Ne, to zvládneme sami, láskou totiž. Proč by nám pomáhali?
My ty CERNY, HAARPY, 5G, mimozemské technologie v rukách satanistů od NWO, klonování, tajné vysílače a úkryty, přenosy vědomí ... ten satanismus, to všecinko zvládneme sami.
To totiž vyleze pár psychopatů a bez psychoscannerů jasně řeknou, koho popravit ... ne pardon, to světlo nedělá, .. tak koho psychologickými kecy láskových paní umořit ke konci jeho existence.

Tleskám paní, nádherná vize, bez jediného hulvátského slovíčka.
Vy informace nepotřebujete, stejně s nimi neumíte nakládat.
Víte víc, než dost, informací je všude mraky, ale je vám to k hovnu, protože jste tak moc duchovně slušně vyspělé.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter