Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2022 > Kikimora> 

Já se snažím pochopit, co píšeš, ale když jsem četla popis charakteru " On kdysi přijal moc a schopnosti temné strany, kterou využil na zničení temnoty ", tak mi prostě vyskočil Drakonián.
Já tu postavu neznám, nikdy jsem se filosoficky neřídila podle žádné počítačové hry, ač v některých spatřuju výrazné podobnosti s galaktickou realitou, nikdy jsem se ale nezažrala do žádné počítačové hry jako do filosofického konceptu, se kterým bych reálně zacházela v dimenzionální válce.

To, co popisuju s Bohem, Satanem, Satanem jako strážcem černé díry, jsou vlastní poznatky, reálně zažité funkční modely kosmu. Snažím se je definovat.

Myslím si, že je nutné filosoficky uznat existenci "toxinu", "vesmírného viru", čistokrevně škodlivé a nepřínosné a k lepšímu nezměnitelné formě bytí, existence, entity, reálie, která je určená k definitivnímu zničení a oprostit představu tohoto archetypálního zla od "nutnosti", Satana, který je jednou z kardinálních funkcí vesmíru.

Naše zastaralé filosofické a matematické modely kosmologie nevyhovují realitě. Vesmír je třeba brát jako organismus, živý, který může trpět problémy a my jsme jeho buňky.
Tzn. mezi námi buňkami se nachází i toxiny "vyložené zlo", určené k likvidaci - temná strana - i světci, nesoucí nejryzejší kvality bytí - léčivé síly vesmíru - vyložené světlo.
Naším cílem je zbavit se temnot, přivést světlo.
Myslím si, že "schopnosti temnoty" vlastně neexistují, pro tuto sféru existuje jen schopnost trpělivosti a rafinovanosti a vysoké inteligence a schopnost magického boje, což bylo obojí pro člověka dosud proti Drakoniánům nedosažitelná meta.

Snažím se popsat podstatu Drakoniánů, abych vysvětlila rozdíl mezi Satanem jako jednou z kardinálních reálií vesmíru, která má opodstatnění a "vymezení se Stvořiteli", což je hlavní rys Drakoniánů.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter