Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2022 > Kiki_> 

Buď já nebo nepřítel je už vyhraněný boj, vyhraněnější být nemůže. I v tom vztahovém trojúhelníku je to vrcholný boj, kdy se tedy situace nějak vyřeší. Jedna strana prohraje.
Tak to stejné jsem měla s Drakoniánskými NWO, satanisty. Musela jsem se ale probořit k autoritě, která je oddělala, což byla nakonec černá díra nekonečna, nejmilitantnější ničivá instituce Stvořitele, co jsem si uměla představit a jako plnou autoritu jsem zvolila kosmické vědomí, Stvořitele. Tam začali teprve odpadávat na magickém základu, tzn. začali opouštět moje informační pole a já konečně začínala mít klid. Opakováním tohoto stavu mysli jsem se jich zbavila. Stěžejní je odevzdání se Stvořiteli, vypnout ego a hodit tam ten efekt "buď a nebo". Bylo mi tolikrát ukázáno, že já jo a oni ne, že už dokážu tento stav bez tak dramatických hnutí mysli a bez toho falešného "riskování".
Ten princip je v něčem platný.
Ego není špatná věc za všech okolností. Nikdy jsem neřešila ego. Když říkám, "vypnout ego", je to vlastně propojit se s kosmickým vědomím, odevzdat se Stvořiteli, v hluboké důvěře, na chvíli vypnout omezený mozek s omezeným myšlením.

Co se týká všelijakých energetických struktur, tak já sama to také zažívám, všelijaká odstraňování něčeho takového a myslím si, že jde o strukturu zla, to mohou být struny, které sahají skrze čas a prostor a může to být chapadlo, stejně tak to může být zlá toxická škodlivá bytost.
Podstatné pro odstranění něčeho takového je cítit vnitřní nechuť v sobě cokoliv takového mít, nepotřeba.

Co se týká galaktického Slunce versus galaktické černé díry jako středu a schopnosti ničit temné bytosti, tam je to vyloženě filosoficko - fyzikální otázka.
Kde je světlo, tam není temnota. Když se hodí temnota proti světlu, zmizí. Jaký má ale smysl házet z temnoty do světla temnotu? Jakou silou donutíme kus temnoty, aby se řítilo proti světlu? není spíš pravděpodobnější, že když se světlo přiblíží, temnota uteče a ke světlu ji nedonutí žádná síla?
Černá díra stabilizuje gravitaci a čas a je černá - dokáže temnotu stáhnout do sebe a tam ji rozložit, protože je likviduje tím stylem, že je nejryzejší černočerná a je schopna ve výsledku větší krutosti, než temnota. Dokáže tedy stáhnout, zničit a vypudit z Galaxie toxiny, špínu. Když není dost světla.
Tam, kde je zdrávo, tam je světlo, ale třeba musí nejdřív přijít očista, boj.
Tak nevím, z tohoto maglajsu, jak z toho vyvodit definitivní fyzikálně - filosofické otázky černé díry a superslunce.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter