Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2022 > Kikimora> 

Já nevím, jak je to v nějakých počítačových hrách, mě je jedno, jestli to měl být elf. To, co je popisováno, mi připadá na Drakoniány, což mám z vlastní zkušenosti.

Dle mé zkušenosti je láska k drakům naivita vždy a za všech okolností. Jsou to zkrátka bytosti, které vedou svůj boj proti Stvořiteli a ostatní je nezajímají. Žijí v extrémních, dynamických otáčkách na hraně kosmického zákona, na nejvyhraněnějších ostřích nože.
Nedá se jim věřit, nedá se dávat na jejich stranu, jakákoliv jejich romantizace není dobrá, je to jejich manipulace.
Drakoniána zajímá jakýsi kosmický princip, je vrcholně arogantní, bojuje o jeho věc, ať je to cokoliv a přitom je ochotný zdevastovat cokoliv, pokud má alespoň trochu kosmický nárok. Jakákoliv chyba v počínání v rámci toku kosmického zákona ho stojí život, případně utrpení, protože jakmile dostane šlupku od Stvořitele, kosmického vědomí, doplácí na to nadřazené patro jejich Drakoniánské hierarchie a oni se nevzájem nemilují, neúprosně tam platí, že nadřazený dominuje a má moc nad podřízeným. A mezi nimi se nepěstuje láska a citečky.
Drakoniáni nemají city z podstaty, svoji existenci plní bojem proti Stvořiteli.

Jakmile se jim vlastní zkušeností podaří získat rozhřešení v rámci nějakého paradoxu kosmického zákona, který nechápali, nedokázali přijmout a dostali se kvůli tomu do sporu se Stvořitelem, tak se "vzdají", pocítí touhu se vrátit do běžného stavu evoluce Stvoření s novým, zásadním poznatkem. Tím přestávají být Drakoniáni.

Takže, pro tuto charakteristiku se nedá říct, že je v jakékoliv dimenzi Drakonián něco dobrého.

S tím pojetím dobra a zla, nevím, jestli to doopravdy chápu, jak je to myšleno.
Ale - asi tam jde o otázku autority. Naše individuální pojetí dobra a zla se asi odvíjí od celostní výbavy. Tzn. savci zahrnují do pojetí dobra a zla emocionalitu, empatii, soucit a intuici. Drakoniáni a reptiliáni ne. (Chvátal říkal, že existují mnohé plazí rasy, které mají emoce, což je klidně možné, ale reptiliáni a drakoniáni je nemají, což říká taky).
Takže Drak považuje za dobro něco jiného, než savec.

Ale Satan rozhodne, který z nich má právo žít, když se perou - v rámci vyššího kosmického zákona.
Takže je v pozici autority. Ve výsledku tedy není dobro a zlo relativní.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter