Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


 Kiki_ (Občasný) - 18.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Víš co je vtipný? tenhle princip co popisuješ - ať rozhodne Stvořitel - někteří lidé znají a praktikují, ale samozřejmě z pozice ega. Většinou totiž tohle nepraktikují na pomezí obrany proti entitám (s těma spíše naivně uzavírají smlouvy, protože stačí pár obětin na oltáři a oni nás mají přeci rádi ne 😂), ale používají to jako člověk proti člověku. Příklad - žena zhrzená že jí nechce chlap se chce rozsoudit s druhou milenkou která z nich si zaslouží víc žít tak to hodí do placu, že buď ona nebo sokyně. A jasně, to vůůůbec není černá magie (ironie jako prase) - když si člověk používá tyhle nástroje k řešení vlastních sporů protože jeho vnitřní dítě je odmalička ublížené že nedostalo lásku, tak jenom co se naučí pár triků tak hned bude svý problémy řešit zrovna takhle. Pak se ty lidi diví jak se jim to ale vrací obloukem. Prostě na palici.


A ještě mám dotaz - jednou se mi stalo že od Reptiliána bylo na duši (nebo jednom z jemnohmotných těl) přichycené něco co vypadalo jako taková ta Venom černá blivajzová energie, kořen, který rostl a prorůstal se. Řešilo se to konstelačním obřadem a po vyrvání toho kořene se to skutečně mrsklo do galaktického slunce kde se to rozprsklo se strašným jekotem (noc po konstelaci která probíhala trochu jinak, se tohle odehrávalo v astrálu, docela šupa). Provedly to ale bytosti vyšší než jsme my, evidentně ony nemají problém posílat tyhle části reptiliánů ke zničení. Otázka taky je jestli ten kořen je jenom kořen, jakási prodloužená ruka, nebo se dá brát jako "bytost". Reptík přežil, sice si chvilku lízal rány ale o půl roku později byl zase fit.
Mohl by to být i něco jako ten vesmírný vir co popisuješ, těžko říci, netroufám si definovat. A kdyby to byl on, asi galaktické slunce nevím jestli by si s tím poradilo? Každopádně z toho byl pocit, že kdyby se kořen nechával nepozorovaně rozrůstat dál a dál, ta by určitě u té duše došlo totálně k převratu směru vývoje - proto bylo i žádoucí aby ten kořen nebyl vidět.
Máš nějakou zkušenost s tímhle?



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter