Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2022 > Kikimora> 

Ten popis bych viděla jako příběh Drakoniána. Satan tohle není.

Drakoniáni jsou to, co nazýváme zlem.
Satan je kardinální funkce vesmíru. V tom je velký rozdíl. V Satanovi nejsou žádné protichůdné reakce proti Stvořiteli. On se nevymezuje Stvořiteli - kosmickému vědomí.
Zato Drakoniáni jsou v tomto konfliktu, to je jejich stěžejní charakteristika. Drakonián je bytost, různě velká, která se vymezila proti Stvořiteli a dala se s ním do boje.
Kdežto Satan je strážce černé díry v naší galaxii a dále je jednou z kardinálních sfér vesmíru. Je to zodpovědná funkce, plně v souladu se Stvořitelem. Dbá na řádný chod vesmírných principů a v této naší galaxii, kde je strážce černé díry, má ničivou a transformační roli.

Satan je ve skutečnosti stejně tak dobrý jako Bůh. Bůh je inteligence, která v této galaxii střeží světelnou sféru, je laskavý a vždy podpůrčí. Zároveň ve vesmíru tvoří také z jednu z kardinálních sfér.
Bůh dokáže to, co Satan a Satan to, co Bůh. Jsou si rovnocenní, pouze řídí funkce v dvojí polaritě. Nejsou proti sobě - nejsou soupeři, dohromady tvoří harmonii.

Naše galaxie je sameček, protože je dvoupolová, dobrodružná. V centru máme černou díru, teprve kolem ní jsou světelná centra. Nejvyšší stupeň blaženosti je harmonie vyšších dimenzí. Má plus a mínus, X a Y.

Andromeda je samička. V centru je superslunce, světelný střed. V galaxii neexistují dramatické konflikty a chaotické fáze. Nejvyšší stupeň blaženosti je dostatečnost světelných sil, aby mohla pěkně svítit, daná propojením s dynamickými fázemi vesmíru. A touto konkrétní galaxií. Má světlo a přirozenou harmonii a nemá dynamiku dvojpolové galaxie. Je samička, XX.

V tomto nemůžou existovat zastaralé duchovní teze. To, co nazýváme různými bohy, jsou kolikrát funkce vesmíru. Potom v tom existují entity, mimozemské a dimenzionální bytosti, ze kterých máme poskládanou starověkou mytologii.

Se Satanem nikdo nehne, ten nemá s kosmickým vědomím sebemenší problém a ani není "zlobivý hoch". Dramatické duchovní a spirituální konflikty Drakoniánů se Stvořitelem jsou sice zajímavé, ale jde o to, moc se k nim nepřichylovat.

Čím víc bude naše společnost zahalená do mystických manipulativních blábolů, tím hůř na tom budeme.
Romantizujeme si Drakoniány a odmítáme Satana. To vede do pekel, nikam jinam.
Protože se tím distancujeme od sil "šlápnout zlu do držky", místo toho ale hledáme omluvu pro "zlobivé hochy" od Drakoniánů. Tzn. dokud nepochopíme Satana a nedokážeme pořádně zabít a odmítnout vesmírný vir, budeme tu mít satanismus vedený Drakoniány.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter