Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2022 >


Podmínkou pro přežití lidstva v kosmickém poli, toku kosmického zákona, bylo ne být "hodný", nebo mít nějakou konkrétní frekvenci, ale aby lidská bytost pochopila zákonitosti, okolnosti a reálie, které tu jsou a dokázala zabít vesmírný vir ve spojení s planetou a kosmickým zákonem.
Já, ač nejsem duchovně člověk, ale bojová jednotka GF, jsem dokázala v lidské inkarnaci s lidským mozkem tuto podmínku splnit.
Stačí jeden jedinec, aby byla potencialita druhu na vahách Stvořitele povýšena.
Kdyby jeden jediný člověk nedokázal pochopit alespoň to, co já, nebyla by splněna podmínka na přežití druhu.

Přičemž, jsem musela prožít neuvěřitelné množství vyjebávek, kdy bylo lidskými inkarnáty, všelijakými geneticky upravenými lidmi, mimozemšťany a Drakoniány neustále páchány manipulace z podzemních mimozemských základen, kdy na mě často působili z minulosti, byl to neustálý teror a vytáčení. S GF a spojenci v podzemí jsme často komunikovali skrze dva a více časů.
Nakonec jsme museli pochopit, že musíme vědomě programovat s dimenzionálními systémy vesmírného střihu, kde jsou načteny veškeré inteligence tohoto vesmíru.
Proběhla velice zuřivá válka, o jejíž pozemních, politických aspektech raději moc nepíšu a co se týká náboženství, tam je to ještě horší, protože to, co jsem zjistila, urazí všechny náboženství a přiměje je k rozpadu.
Skrze spojení s planetou, duchem vesmíru a Stvořitelem jsme dokázali splnit podmínku za lidskou bytost, že bude mít další evoluci.

Ale to, co jsem zažila, nijak nezapadá do rámce, co se jede na duchovně založeném povědomí o mimozemšťanech. Nejvíc je asi popsal Pavel Roško - ten měl kontakt s Taygeťany, kteří se r. 2014 stáhli, což by odpovídalo odhalené infiltraci v GF.
GF o této infiltraci věděla zhruba od těch 2014, tak je možné, že celý Plejádský projekt byl stáhnut, aby se vyšetřilo, kdo je škodná.
A naplno zřejmě došlo k výslednému třesku na začátku r. 2021, kdy se definitivně rozešli.
Což nemusí znamenat, že celá planeta Taygeta je špatná. Vždy jde o nějaké skupiny jedinců, kteří kolaborují z nejrůznějších důvodů s Drakoniány a většinou jsou to duchovním původem toxiny vesmírného viru, jeho "orgány".


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter