Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2022 >

Bezodkladná definitivní likvidace vesmírného viru a jeho toxinů je skvělé řešení.
Žádné odpouštění, žádná náprava, prostě likvidace v nekonečnu, věčnosti a bytí, definitivní rozklad, konec existence.
V tom okamžiku doopravdy automaticky nastupuje 5D, protože se lidská bytost narovná, když ho pořád neterorizuje něco tak škodlivého, ubohého a malého, jako jsou satanisti a veškerá tato verbež od NWO.

Ty bytosti jsou stejné jak halucinace, nemají v realitě co dělat.

Jakmile se někdo stane satanistou, že se rozhodne škodit reálnému životu a všem živým bytostem, prodá svoji duši, rezignuje na svůj vývoj, tak si nic jiného ani nezaslouží.

Domnívám se, že ten jev, že se vůbec někdo stane satanistou, je anomálie v časoprostoru, způsobená vesmírným virem. Že ve zdravém prostředí se to zkrátka nestává.
Proto likvidace všech satanistů, fyzická i duchovní, je fukční řešení bez jakéhokoliv zpětného odpalu. Není z toho žádná škoda.
Jen zkrátka, vyšší dimenze, jako je 5D, nejsou schopni tak krutého řešení, vždy se toto báli udělat. Ale lidský mozek vygeneroval tuto možnost jak naprosto oprávněnou.

Tzn. bez obav je třeba satanisty od NWO popravit, v dimenzích ty zrůdičky spálit. Veškeré ty pochytané satanisty od NWO, v konkrétních vězeních nemilosrdně zlikvidovat, i duchovně - prostě konec.

Lidský mozek má obrovské programovací pravomoci, je propojený s dimenzionálními vesmírnými systémy. Když se dokáže propojit s planetou a kosmickými silami, má záběr. Programovat definitivní konec až k jádru všech těchto satanistických zrůd je funkční, jediné správné řešení. Odpouštět jim, hledat pro ně jakékoliv alternativní řešení, než definitivní konec, není vhodné, je to udička, na kterou jsme se chytili už mnohokrát a nikdy se to nevyplatilo.
Je to prostě vesmírný vir a jeho toxiny a jedině definitivní smrt těchto bytostí nás dostane z problému.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter