Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6.2022 >

Problematika vesmírný vir versus satan v tomto hraje roli. Četla jsem šílený zmatený článek od Benjamina Fulforda nazvaný "Satan se vrátil k původnímu Stvoření a dostal rozhřešení". V článku o této tematice nebylo nic, kromě přesně této věty. Zdroj B.F. neberu vážně, protože to je podle mě oblbovací písnička o USA Bílých kloboucích, což slouží jako idea, na které je navázaný Elon Musk jako hrdina a spása.

Ale zaujal mě ten titulek:
"Satan se vrátil k původnímu Stvoření a dostal rozhřešení"

A myslím si, že v této problematice je mnohé skryto.
Proti komu bojujeme? Proti Satanovi, nebo proti vesmírnému viru?
To, co chceme cíleně naprosto zničit, do budoucna zatrhnout, zakázat a doopravdy už to nikdy nevidět, je satanismus. Satanismus je zrůdnost, kdy člověk, nebo mimozemšťan naprosto rezignuje na zdravý vývoj podle Stvořitele a začne poškozovat svět kolem, pro své zájmy. Bezohledností a popřením svědomí způsobuje bolest, zmar, zničené životy, smrt a ve výsledku strhává celou společnost do pekel. Často pro světský úspěch, peníze, moc, sláva.
K dosažení těchto cílů slouží jednak podpora mocnářské sítě, která je satanistická - církev, mediální magnáti, globalistická mafie, NWO - tak samotný princip satanismu - neber ohledy, poškoď ostatní, neřiď se svědomím.

Kdo tyto obludné organizace satanistů, odpůrců Stvořitele neustále formuje?

Je to ten, komu říkáme Satan, nebo je to tedy vesmírný vir, který se Satanem nemá nic společného?

Tvrdím, že je to vesmírný vir a Satan je někdo jiný.
Dle mých vlastních zážitků není strůjcem zla Satan. Satan je integrální funkce vesmíru, obranná a bojová, zabiják a transformátor. Tvoří protipol Boha, světelných sil, milujících a harmonických. Minimálně v naší Galaxii - je strážce černé díry, transformace a ničení. Bůh je strážce světelnýc sfér.
Jsou jako plus a minus.
Když zabijeme Satana, zůstane jen plus, jen Bůh. Galaxie a vesmír ztratí dynamiku.
Proto je považováno za možné, aby šel Satan ke Stvořiteli a dostal rozhřešení.
Kdo chce doopravdy vykopnout Satana z Armageddonu?
To ať radši dostane rozhřešení.
A ve výsledku, ten satanismus, hm, asi to nejde, takovou věc úplně zlikvidovat.

Ale pravda je dle mě taková, že Satan je před Stvořitelem naprosto v klidu, kdyby na takovou funkci nestačil, těžko by dělal Satana, jednu z kardinálních sfér vesmíru.

Náš nepřítel je vesmírný vir . nástroj Odpůrce Stvořitele. Stvořitel stvořil světlo i tmu, Boha i Satana, tak jako plus a mínus, ve vzájemné dynamice tvoří světy.
Ale Odpůrce Stvořitele vytváří viry, které používá jako nástroj.
Vesmírný vir poškozoval jak Boha, tak Satana, poškozuje celý vesmír.
Jak by znělo: "Vesmírný vir se vrátil k původnímu Stvoření a dostal rozhřešení"

Asi dost divně, u Satana vy to ještě znělo nějak pochopitelně, on je Satan vlastně svým způsobem sympaťák, že, co bez něj, nebyla by nuda? Ale hledat vůči vesmírnému viru jakékoliv sympatie už je docela problém a věřit v jeho rozhřešení jako docela jasná úchylárna.

Taková obluda se dá docela dobře bez milosti popravit.
Takže ať vesmírný vir navěky zhyne v našem vesmíru a s ním i veškerý satanismus.
Já bych řekla, že bez té obludné bestiální úchylárny nám bude daleko lépe a radostněji.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter