Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


Kikimora (Občasný) - 6.6.2022 > Upřímně si myslim, že GF nesestoupí sem do verze planety Země 3D, ale to neznamená, že zásahy nedělají v rámci svých možností a limitů. Spíše to vidím jako realitu na planetě Tarra v 5D, ten fyzický kontakt. Také nemám představu o počtech a ani si nejsem jistá, jestli je to vůbec primární úloha v tuhle chvíli. Já mám život ráda a miluju žít, ale vím stejně jako ty, že sem tedy opravdu nepatřim a nerada bych procházela timhle bahnem znovu kvůli omezenosti a blbosti okolí. Taky cítím jistou únavu a někdy i lehkou apatii. Není v naší moci jako jednotlivce, napravit všechny křivdy a opravit nefunkční a toxické prvky. Žít v technokracii se rovná pro mne smrti. Možná se někdy moc soustředíme na věci okolo a zapomínáme tim na sebe. Nevim, neznam funkční návod na všechno a neznám odpověď na vše. Někdy se věci dají prostě do pohybu a musí se dokonat, ať se nám líbí nebo ne. Ale i přesto jsem si jista, že svět v této podobě zdechne. Všechno má svůj začátek, ale i konec. Vývoj tady a teď je podle mne na max, co může být. Nikam výš už to tady nelze, ne v tehle hmotě a ne s omezeným přístupem napojení na duši a stvořitele. Kdyby jsme se rozkrajeli, nemůžeme mít vědomí a napojení na stejné úrovni, jako bytosti z vyšších dimenzí. I my tady v této existenci máme své limity.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kikimora
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter