Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 čtenář Kiki - 6.6.2022 > DELTA 2> 

No, opravdu krása co nám tady vizualizují...světelné bytosti že bych to praštila lopatou ať to moc dlouho netrpí...

https://forward.com/news/448548/ice-cube-twitter-memes-anti-semitic/

nepovedlo se mi najít video - myslím že bylo na otevři svou mysl, bylo vlastně o těchto stavbách, symbolice a že je to propojené s vysílajícími frekvencemi které začali podprahově rvát do lidí skrze televizní vysílání nebo tak nějak. Zkusím ještě zapátrat. Ale hned jakmile jsem četla ten popis, tak mi tohle vytanulo na mysl že to určitě bude tohle. A ten obrázek, jako wow, je to přesně ono. Nechutný, zlověstný a navíc dlouho používaný - není to vůbec žádná novinka. U nás se tyhle zrůdnosti taky staví, dejte si do Googlu černá krychle a vyleze vám obrázek z Ostravy atd.

Hlavně že si ti idioti srdíčkují všechny hovadiny co z Křešovky vypadnou. Normálně mám chuť jim zatleskat, blahopřát v komentech k černé magii / podpory negativní frakce frekvenčně, energeticky atd. a to jde bohužel i za jednotlivci. Neznalost neomlouvá.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter