Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Vlastně by na tom, že lidi začnou konečně evidentně degenerovat před očima, nebylo nic divného. Já totiž žiju ve zlém snu už dlouho - nedokážu pochopit, proč jsou lidi tak dementní krysy, že jim není schopné dojít, že mimozemšťani už přes 70 let hlídají jaderný arsenál a proto jsou vůbec naživu, že zkrátka bez mimozemských civilizací, které nás brání, by nebylo nic.
Proč ti dementi věří na evoluční teorii, proč věří mainstreamovým médiím, proč jim všechno mystické připadá jako směšné a opovážlivé.
Proč jsou tak strašně zabrždění, hloupí a zlí?

Protože už dávno nejsou to, co mají být, ztratili lidské rozměry a hodnoty a jsou jen degenerativní zrůdičky vychovávané TV a mlácené elektromagnetismem. Takže jestli to teď začíná být konečně vidět, že je to evidentní, nepřipadá mi to divné, naopak, hodně se tím vysvětluje.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter