Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


čtenář Kiki - 4.6.2022 >

Jinak taková věc, jestli jste si jí všimli?

Já myslela, že tohle "chování" projevuje jenom Křešovka a jiní ulítnutí blázni, ale možná že je to už "reakce" na vyšší frekvence a je globálnější. Nepřisuzuji to očkování, to se většinou vykazuje spíše agresivitou, a ostatně také se dá mluvit že tohle chování vykazují i jedinci kteří očkovaní nebyli. Pro nedostatek lepšího slova, ti lidé působí prostě zmateně, jako kdyby ztráceli schopnost logicky uvažovat. Když Křešovka začala mluvit z cesty akčoliv jí Jarda dal docela jednoduchou otázku, smála jsem se. Pak jsem si všimla že něco podobného dělá i Fiala - pomiňme politické tanečky, že mají scénář a další věci. I při scénáři je třeba reagovat na přímý dotaz ale on jedná jako kdyby do dvou minut od položení otázky, netušil vůbec na co odpovídá (a ten kdo položil otázku mu to nekomplikoval tříhodinovým proslovem navrch, jen položil otázku a šel). Připadá mi trochu zmatený ale snaží se to uhrát jakože ví o čem je vůbec řeč a odpovídá na "něco" - ale defakto vůbec ne na přímý a jednoduchý dotaz a je trochu mimo téma samotné otázky. Vypadá to že hapruje paměť nebo logické uvažování, zatím nevím co si o tom myslet ale všímám si že tohle vykazuje vícero lidí, i obyčejní lidé co nejsou v televizi. Položí třeba dotaz, který je úplně že wow - uvažuji jestli ten dotyčný to myslí vážně že se na takovou jednoduchou a zřejmou věc ptá, nebo mu byla před 5 minutami řečená. Když se ale podívám na toho člověka, tak to myslí upřímně, nedělá si srandu, prostě to neví. Jsem dost často zmatená jak reagovat, protože se to projevuje i u lidí kteří nejsou očkovaní, neměli problém s inteligencí nebo pamětí nebo to nejsou ani lháři ani zmatkáři. Někdy se to projevuje tak, že někdo vůbec nerozumí tomu co je mu říkáno, je ale na něm vidět že v tu chvíli nerozumí takže tomu říkám spíše "zmatení jazyků".

No, nemyslím si že tenhle jev je známka že někdo někam převibrovává 😂 (LOL Ava). Jenom je to taková komunikační abnormalita která dříve nebyla tak častá a zjevná.

Všiml jste si toho někdo? Jak to vnímáte? Jak si to vysvětlujete?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter