Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2022 > čtenář> 

Rozhovor s Lacertou tedy tímto počinem dost zpropagoval. Jenže rozhovor s Lacertou je dost manipulativní. Jednak člověka znejisťuje v jeho suverénním nároku "být pánem" planety, když nějaká drápkatá chudinka z podzemí vypráví, jak tu byli první a jak zlí Elohimové zavedli lidstvo, které jim okupuje slunné pláně a pak samozřejmě toto vyprávění také legalizuje reptiliány.
Jenže, tito reptiliáni by se samozřejmě rádi zase slunili, ale bez nás, takže se jim nedá věřit ani slovo.

Pak taky, je silně znepokojující, že se tu s námi poflakují nějaké roztomilé potvůrky, co snáší vajíčka. Tohle k běžné toleranci úplně neni.
Podle mé GF mají ještě nějakou základnu pod Antarktidou. Chovají se k nim tak nějak, že je nechávají být.
Tihle repťouši jsou pořád smutný, že nejsou na sluníčku. Ale vůči nám, lidem, rozhodně vřelé citečky nechovají.
Teď je to vyřešené tak, že pokud přežijí dimenzionální vzestup planety, až z člověka bude láskyplný tvor a z nich taky, že bychom se mohli někde v budoucnu čistě teoreticky snést. Že bychom k jejich vejcům chovali úctu.
Ale podle toho, jak jsou umíněný, že tu byli první, bych řekla, že to taky úplně nedají.
Já si budoucnost představuju tak, že my lidi, budeme mít přehled, co se na této planetě děje a žádné tajné drápkaté podzemní civilizace nepotřebujeme.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter