Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2022 > čtenář> 

Co se týká samotného vydání knihy, to je otázka. Podle mě je možné se prosadit a něco vydat, i zásadnějšího, ale musí nad tím být ochrana GF a dalších vyšších sil. To stejné je třeba nejnovější kniha Stevena Greera - to, že tu knihu vydal, je podle mě tím, že je pod ochranou vyšších sil a GF. Drakoniáni totiž dodržují kosmický zákon a pokud je takový počin, jako je třeba vydání knihy, plně chráněno kosmickým zákonem, tak oni nemůžou nic, maximálně zastrašovat.

Tak je otázka, co je tedy za dílo, kniha Můj otec byl MiB, nemusí to být hned dílo Deep State, ale z těch úryvků, co ten pán ve videích přečetl, jsem získala dojem, že všechny rasy jsou nepřátelské a naděje žádná není. Jinak je to samozřejmě asi opravdu z těch 90% alespoň, pravda. Je sranda, jak přesně popisuje strukturu těchto chytráků - náboženský magoři z tajných řádů, kde se po Xtém stupni konečně podívají na mimozemskou základnu, kde jim ukážou příšery, co mají hodně zubů, všelijaké obskurnosti a řeknou - a tohle jsou andělé a ty budete vyznávat. Pak takoví divní šmejdi brání kontaktu s mimozemšťany.
Myslím si, že pokud je v tom díle negativní účel, že je v tom 10% manipulace, tak právě vykreslit svět mimozemšťanl ponuře, jako svět příšer, kde je nejnadějnější právě ta blond rasa nějakých dokonalých árijců.
Absolutně ignorují GF. A snaží se zabránit kontaktu lidí s mimozemšťany kvůli tomu, že GF chce lidi osvobodit, ne kvůli tomu, že jsou tito zednáři, ilumináti a jiní super důležití náboženští smradi tak zodpovědní, že nás chtějí zachránit před zlými mimozemšťany.

Možná, že ta kniha je napsána s tímto manipulativním účelem, aby lidi věřili USA pohádce, o tom, jak hodní hoši ze Solar Warden s blonďáky z vesmíru zachraňují svět a teď se k nim přidal i Elonek!
Nevím, já zažila jiné věci.
Tak to dávám alespoň vedle sebe. Ať si to každý porovná, jak chce.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter