Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup naší planety do galaktických výšin
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.5.2022 (19:37:02)


 čtenář Kiki - 2.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jo to mi zní úžasně! Dává to smysl, protože rekonvalescence z absence ukradené energie by trvala déle - obzvláště když ji lidé neumějí ani sami čerpat a skoro vůbec ne proměňovat. A je pravda že je to šamanské pojetí - oni také posílají takhle energie do Země s tím že ona to zvládne obrátit když oni ne. Mě to zajímalo že šamani vždy z někoho něco stáhnou - nějakou hnusotu a pak to jdou pouštět do Země, já jsem si úplně říkala že fuj, že jí nakládaj kolikrát, tak proč to nepošlou někam jinam? No ona to přeměňovala vždycky, jen asi mohla v menší míře když měla nižší frekvence a její mřížka byla obalená kdečím. (jasný, stále to jsou frekvence které bychom v těle ani neudrželi, takový šílený objem, ale prostě ve 3D to nebylo nic světelnýho, prakticky balancujeme na hranici kdy to jde pak už spíše do rozkladu, odtud jít kamkoliv jinam je vždy úžasně nabíjející změna)

Mě by zajímalo, jestli v těch vyšších frekvencích - až se přemění, by vůbec existovaly ty naše slavné střídavé proudy na které nám tady jedou čipy a počítače 😂, podle mě naprosto vyloučeno - asi jako u slunečních erupcí tak změna v elektromagnetismu tyhle nízkofrekvenční technologie prostě odstaví...? Po mikrovlnce fakt plakat nebudu... A myslím si že i GF lítá v něčem co má energii jiného rázu než je naše elektřina, to si vždy asi ohlídali abychom byli odrátování tím co je škodlivé když to šlo udělat i neškodlivě tak zabavit patent, schovat a šlus, nic nebude... budou naše vlny a naše napětí a hezky si v tom žijte.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter