Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2022 > čtenář> 

S duchovní autoritou souhlasím, s takovým pojetím. Já tím nemyslím vyloženě autoritativní postoj ve smyslu nařízení, svobodná vůle je samozřejmě jasnou podmínkou pro jakýkoliv další vývoj. Spíš tím myslím autoritu typu "vím, co se děje". Že zkrátka ví mechanismus všech těch věcí a dokáže v tom udělat víc jasno. V tom jsem samozvaná autorita samozvané reality. A nevím, jestli mám pravdu. Jen se mi podařilo prožít šílenství za hranicemi běžných rozměrů, najít si v tom řešení a poté tyto děje propašovat na veřejnost, v celé kráse i zrůdnosti toho, co se dělo. Na nebi přitom létají éterické lodě, světla a za určitých podmínek se dají krásně vyfotit, takže to není halucinace.
Když sem přijdou mimozemské civilizace, tak se vývoj duchovna už bude více racionalizovat, bude to v podstatě věda, nebo spíš poznatky chování se časoprostoru a našich emocí a vědomí, budou nějak dány do logických pravidel.
To v současnosti není. Proto říkám, že nejsou autority.

Třeba ty vztahy světla a temnoty, lásky a boje, odevzdání se a ega, láskyplná strana světla je v něčem funkční, ale to jsou stavy vyšší harmonie, při stavu války proti NWO jsou to nefunkční vzorce a je potřeba něčeho úplně jiného.
Křesťanství má nejhorší prokletí v tom vzorci odpouštění, vůči nepřátelům bylo potřeba použít černomagické krutosti ve spojení s kosmickým vědomím, o takových praktikách se nikde nic nepíše. U mě to byl zpětný odpal z pokusů realizovat to klasické duchovno, vyhýbání se nenávisti atd. Nějakou dobu mi to pomáhalo, ale ve válce jsem musela změnit taktiku, i pod vlivem naprosto nových informací, o co že přesně jde.
A taky je to vzorec, který se nedá použít ve všech situacích, někde už je vyloženě škodlivý. To jsou takové složitosti, vyšší dívčí, do kterých mají mimozemské rasy už své vhledy a v problematice se orientují. Ale oni rozhodně nepřijdou, nedají nám natvrdo "nové učení", samozřejmě, že se k tomu funkčnímu musíme dostat sami, svým bádáním, zkušeností.

Zatím toho ale zdá se nejsme schopni, protože "náš obor", ať je to co je to, je stále v rovinách tajností, inkvizice a strachu sdílet kvůli nastavení společnosti, které je naprosto špatně.

Když čtu definici probuzeného člověka, tak jsem asi byla probuzená. Beru to jako misi.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter