Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


 čtenář Kiki - 23.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Myslím že to byl zrovna Jarda Grűnwald kdo před víc než rokem při nějakém vysílání mimoděk prohlásil, že ezo scéna je další na řadě kde si "musíme udělat pořádek", tehdy jeli jen neškodní podvodníčci kteří participovali že prodávali iluze za peníze, kromě zdraví jednotlivců dá se říci nepoškozovali realitu až v takovém rozsahu. A mám pocit že ta scéna se čistí tak nějak průběžně - ona se začala čistit už před nějakou dobou, že lidé odcházeli od mnohých guru a léčitelů a teď na podzim a přelomu roku to bylo opravdu markantní, jenže nově probuzení jsou vlastně takoví "pozdně příchozí" kteří přijdou tam odkud už odešli lidé kterým se vyjevila pravda a proto se pořád tihle podvodníci drží nad vodou. A to nemluvím ani o té channelingové scéně ale jednoduše že si lidi chtějí srovnat právě jak jim na zvýšení vibrací reaguje tělo, mysl atd. Příznaky bohužel udělaly tu chybu že se snažily hodně rychle nahradit oblíbenou Válkovou a zaplnit tak díru ve svém programu která byla nejsledovanější a skočili takhle po první možnosti která nebyla ještě úplně prověřená. Jenže kdyby se to tak neurychlilo, tak možná že by pak nedošlo ani k projevům posledních dní a týdnů a celá situaci by se tak taky neměla šanci "pročistit". To vykrystalizování s Auroranem a Elenou dá se říci přišlo v pravý čas a cítím za tím trochu kolektivní práce - hodně duší to vidělo a cítilo a řeklo si "tohle se musí projevit" a stalo se.

A určitě je pravda že někteří lidé tady mají jenom specifické úkoly - vypozorovávám to že jsou lidi nyní rozděleni hlavně nejvíc podle svých limitů a názory a postoje jsou pouze známkou toho jak to umět odlišit. Někdo v této inkarnaci asi nebude mít žaludek si umazat tlapičky od čehokoliv temného. A popravdě od sluníčkaření k té "bojovné morálce" je docela solidní cesta uvědomění. Sluníčkáři jsou proto ideální krmení pro rybičky a je vtipné jak to mnohdy neviděj. Jsou dá se říci přímo paralyzování idealizováním si lásky, že se ani neoženou když je někdo ohlodává. A co s nimi? no nerada to říkám ale pomáhá jim vylejt na hlavu kýbl vlastních srágor, dluhů, blbostí co nadělali po dobu své ulítlosti a udělat jim v tom růžovém světě doslova zemětřesení.

https://kresadlo.com/vesmirna-duchovni-akademie/
https://kresadlo.com/maturita-lidstva/

těším se až na tohle téma vznikne další článek, podle mě jsou tam ty "síta" popsány naprosto dokonale!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter