Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


 čtenář Kiki - 23.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

ono před touhle opičí blbostí byla krátká nátlaková vlna na očkování proti klíšťovce, najednou prostě od příbuzných tolik starosti jaká všechna očkování mám a jestli je už nemám propadlá (do té doby to nikdo neřešil, všichni měli deset let propadlý tetanus a taky pohoda a najednou se všichni zbláznili a chtějí opíchat doslova vším co je na skladě), a samozřejmě že se pochlubili že oni už to své měli že je to teď "zadarmo"...

prostě jako móda, jako když někdo sbírá pokémony, někdo zase bude sbírat očkování, možná že různé certifikáty a covid pasy bude za chvíli módním výstřelkem lepit na kufr nebo kabelku podobně jako samolepky z dovolené. No nechává mě to chladnou, radši si půjdu juknout do svého podvědomí jestli tam nemám něco na co by se nemoc chtěla chytit ale očkování už nebudu řešit absolutně žádné, podle mě minimálně ty spike proteiny nebo grafein dávaj už do všeho když "je to tak prospěšné". A pokud se z toho dělá móda, nebo sběratelství, tak už to není vůbec o zdraví. Kdo je schopen jim na to skákat co půl roku na novou vlnu, tomu vážně není pomoci.

A čirou náhodou - českému království se vyhnul mor v době kdy tu vládl Karel IV protože tu byla vysoká úroveň vědomí - evidentně tedy i důkaz že se to může vyhnout jednomu národu zatímco ostatní to pokosí. Ale dokud nebude mít zbytek národa takovouhle ochranu, musíme se o to postarat jako jednotlivci.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter