Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


Kikimora (Občasný) - 22.5.2022 > Zajímavé s těmi planetami co jsi viděla, vlastně to ani neni v rozporu s tim, že každá planeta v naší sluneční soustavě má navázaného nějakého archonta. Možná to jen lidé nazývají různě. I v tom dokumentu uváděli, že naše sluneční soustava je pod jakousi matrixovou sítí, jakoby nějaká klatba. Ohledně Nibiru, Roško říkal, že je schovaná za měsícem, jako náhradní planeta. Pochopila jsem, že něco jako plán B. Ale věci se mění i tam venku, takže teď může být vše zase jinak. V jedné knize jsem četla, že zdejší entity v lidské podobě, mají problém, že některé hvězdné brány přestaly být průchozí, kvůli energickým změnám na Zemi i celé sluneční soustavě. Mezi illu a jejich pomocníky vypukla panika a proto urputně usilují o zavedení NWO. Chtějí si vynutit události podle svých představ a proto vytváří chaos. Kvůli změně frekvencí v sluneční soustavě dochází k blokaci a odříznutí od vesmírného prostoru. Hvězdné brány jim mají sloužit jako únikové cesty. Pokud se Země utopí v chaosu a válkách, tak to pro ně představuje možnost jak zmizet do bezpečí. Jestli ale zůstanou brány uzavřené, zůstanou tady uvězněni. Mají informace, že dojde k radikální změně frekvence Země a pokud se oni nezmění, budou mít vážné problémy. Proto jakýsi bytosti kontaktovali jednoho člověka, že on je má přesvědčit, aby přešli na stranu světla..... Mě to připomnělo jedno povídání s Roškem, kde on řekl, že ho kontaktoval nějaký reptilián při nějaké meditaci a on mu nabídl ať se přidá. Prý mu začala stékat slza, kterou si setřel na dlaň a dlouho si jí prohlížel. Pak mu poděkoval a zmizel. Roško tvrdí, že oni taky hledají cestu jak z toho ven, ale ta cesta je jen skrze nás.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kikimora
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter