Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.5.2022 (16:54:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5.2022 > Kikimora> 

Jo, to je dobrý příběh - v tom, co se mu stalo, jak se zvrhnul. Mně se taky v jednu dobu stalo, že jsem ty temné síly dostala pod kontrolu, že jsem se vlastně taky stala jejich paní a oni vyzvídali, co mají dělat. Tenkrát jsem byla zuřivější než zuřivá, tak jsem je opět poslala do černé díry nekonečna k zániku. Můj příkaz zněl: zdechni, zanikni. Byla jsem pod vlivem extrémních kosmických sil. Bylo to dobré rozhodnutí. Co bych si s takovými milánky počala?

I se mě pořád snažili nějak zmást, psychicky zlomit, obalamutit, abych dělala špatné rozhodnutí, abych vlastně přešla na jejich stranu. Stala bych se bílou krvinkou, která naběhla na autoimunitní reakci.

Hodně lidí si klade otázky, jestli je bůh šílený, proč tolik zla, čemu nás tím chce naučit. Jenže realita je v něčem prozaičtější i fantastičtější, než by se mohlo zdát. To je právě ta teorie s vesmírným virem, což se jeví být pravda, nikoliv teorie.
Když má organismus chřipku, tak je mu zle, všude se objeví nové toxiny, všechny ty buňky, orgány trpí a imunitní systém nejdřív musí získat v situaci přehled, zanalyzovat nebezpečí, bojově zasáhnout, zničit vir. A všechny ty buňky si říkají - sakra co je ten bůh zač? Co nás chce tímto naučit?
Realita je ale taková, že probíhá infekce.

No a když se to stejné děje s vesmírem, tak než se imunitní systém zorientuje v problému, zanalyzuje problém, uplynou třeba miliony let, kdy není úplně jasno, co se děje, odkud se to bere a o co přesně jde. Tak docela i věřím, že ty "toxiny" vesmírného viru, všelijací ti archonti, démoni, jak se tomu říká, šli maximálně tak izolovat a vyjednávat s nimi. Nyní je ve věci mnohem více jasno.
Mnohé ty temné síly byly vyloženě zničeny a přestaly existovat a různé "toxiny", různí zrádci, co podkopli nohy Galaktické federaci jako infiltrace, budou vyvedeni z galaxie a následně asi i z vesmíru. Už snad neuděláme autoimunitní reakci, bílé krvinky už na to přišly a začneme se uzdravovat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter