Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti NWO dnešních dnů
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.5.2022 (11:25:00)


Kikimora (Občasný) - 16.5.2022 > S.Greera sleduji delší dobu, vlastně jsem se o něm dozvěděla právě přes kanál Sueneé Universe. Nejsme cvoci, tyhle věci existují. Lidem nezbylo než přijmout, že i MK ultra projekt neni výmysl, když pod nátlakem US vláda přiznala, že je to pravda. Lidé věřim těm lžím, že tento projekt byl ukončen, pchhh. Taková blbost, přitáhli si to do US po válce s těmi nácky, které si vzali pod ochraná křídla, všechny ty výzkumníci, vryláci, thůlovci, mengelovci...skoro všechna tahle svoloč zakořenila u nich. Jen kdo dělal na projektu Apollo? Wernher von Braun. A to bychom mohli mluvit dál a dál. Jen třeba MK ultra je mazec. Ale já prostě se nehroutim a ani to nemám v plánu :-) Jak už jsem jednou psala, vědění a informace jsou naše nejmocnější zbraň, je to nutnost, abychom tento boj vyhráli.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kikimora
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter