Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj život na Vega
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 13.5.2022 (18:47:27)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 > Astearra> 

Je to drsné, skutečně. Jejich armádní arsenál je už v rovině sci-fi, ale není to skutečně mimozemská úroveň. Technická telepatie, vytváření zvuků v domácnosti, změny nálad, elektrošlupka do hlavy, to je jejich arsenál, který získali utajeným vývojem, reverzním inženýrstvím, kdy se snažili pochopit technologie mimozemšťanů, kdy nějaké létající talíře sestřelili, případně něco dostali od zlých mimozemšťanů v rámci špinavých kšeftů.

Většina lidí tomu nevěří.

Není nutné s nimi bojovat, do toho se dostali lidi, kteří k tomu měli nějak předpoklady, já se do toho dostala až po třicítce, tam už je člověk vnitřně víc "vytuněný", myslí už jinak, ta mladistvá citlivost už je utlumená, atd.
Máš v životě třeba jiné úkoly, než se na ostro mlátit s NWO.

Různí esoterikové poskytují různé návody, jak se chránit.
Za sebe mohu doporučit takový nejzákladnější přístup. Říct si, jsem nevinná, zasloužím si ochranu vyších sil - Boha, Stvořitele, vyšších sfér, zkrátka vevnitř komu věříš. To uvědomění si, já si zasloužím pomoc při takových nehoráznostech. Být si vědomá propojení s kosmickým vědomím, věřit mu a nepodléhat panice. Je důležité nepropadat strachu, ten je takový blokátor a udržuje člověka ve stavu, kdy se na něj snáze útočí.

Jinak, co se týká nálad, taky se mi to děje, že skáčou. Je to dané mnohými umělými vlivy - od chemtrails po tyto útoky skrze 5G. Sice to okamžitě nepomůže, ale je dobré vědět, že to není dáno přirozeností života, že si za to nemůžeme sami a chyba není v nás.
Dobrou noc, snad bude klidnější, než minulá.


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter