Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj život na Vega
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 13.5.2022 (18:47:27)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jakkoliv to zní šíleně, je to tak.
NWO totiž takto na dálku likviduje lidi našeho typu, hlavně aby se probůh neukázalo, že nelžeme, že Galaktická federace doopravdy existuje, že nejsme šílené.
Když se takto najde progresivní hlouček a vytvoří se jádro, na kterém by se dalo dál stavět, tak je postřílí skrze 5G, paprsky smrti, nebo sežehnou dobrou náladu a nainstalují depresi.
Případně nasadí trola, který všechny rozeštve.

Tak, vidíme realitu.

Nejdřív se NWO nepodařilo mě zabít v dimenzionální válce.
Pak se NWO nepovedlo přes anonymního žida na kokainu mě tady na totemu odradit od publikování a dovést k sebevraždě.
Teď se NWO nepodařilo umlčet děvčata z galaxie paprsky smrti a elektrickými šlupkami do hlavy a ještě to tu nehorázně rozmáznu.

No jo no, NWO jsou neschopní.
Kdyby vyhrávali, tak se toto skutečně neděje.

Proto, není třeba propadat panice.
Kdyby nás GF ochránila úplně absolutně, což by mohla, tak bychom tento fakt nemohly jakkoliv zviditelnit a mluvit o tom a zůstali bychom hloupí a nevědomí.
Proto, pokud se ty technické útoky třeba budou opakovat, doopravdy netřeba panika, jsou to technické útoky, před jejichž přímými dopady nás GF ochrání.
Nemůžeme zemřít.

Jsou to naprosto hloupí, namachrovaní idioti, co mají primitivní technologii proti GF. Samozřejmě, bez mimozemských zásahů bychom už nežily.
Tak to je, je to krutá realita.

Ale bývalo skutečně hůř - na konci minulého léta se podařilo GF vyrvat zločincům z NWO dimenzionální technologie z rukou.
To byl mnohem horší problém, než primitivní 5G.
Ať si s tím střílí do nevinných lidí, jediní, komu nakonec vyžahnou mozek, jsou oni sami.



Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter