Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj život na Vega
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 13.5.2022 (18:47:27)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Kikimora> 

Tak to byly asi jejich zásahy, přesně, oni fungují takto, že léčí organismus pomocí všelijakých energetických vln. NWO taky používá techniky na dálku. Jen to používají negativně. Před usnutím je to kolikrát hodně nepříjemné, už jsem hodněkrát zažila útoky, že jsem najednou měla v hlavě zvuk jakéhosi elektrického zkratu, zadrnčení, či něco podobného, nebo se mi stávalo, že najednou jsem se na mikrookamžik dostala do absolutní temnoty bez ničeho a vzápětí se probrala do reality tím šokem, takové nepříjemné zkraty.
Kupříkladu včera mi GF našla něco na vnitřní straně spánkové kosti, říkali "tak tady to je", zkoumají různé body a stimulují je a pak dosáhli toho, že se nějaký šmejd musel dát do pohybu a vypakovat se mi z těla. To mám ještě z těch bojů, pořád se z toho dostávám.
No, ale vzápětí přišla pomsta - mikrorokamžik, kdy mi v hlavě najednou přistál elektrický výboj, fakt jak elektrošok, obrovský přetlak a elektrický zvuk, to mě plně probralo do reality. Prý to byl další pokus mě zabít, říkala GF, oni ale jistí, aby se jim to nepovedlo.
Pak jsem slyšela na pozadí, jak tam zase nějaký zločinec z NWO nadává, jaktože se to kurva nepovedlo, to snad není možný.
Jsou to šmejdi.
Nejhorší opravdu je, že lidi tyto věci považují za výpovědi šílenců, přitom ty patenty na tyto věci skutečně existují, jenom se o tom nemluví a vesele s tím zabíjejí, nebo spíš zabíjeli. Kdo se ozve proti veličenstvům zrůdám, ten je na dálku zničen.
V posledních letech se začala situace obracet a člověk, který nepoškozuje kosmický zákon a neškodí dobré věci, je pod ochranou, i když i tak to není žádný med.
Já jsem přežila tyto jejich snahy mi pustit do hlavy rozkládací program na zlomení osobnosti a když jsem to přesto přežila a začala tady publikovat, tak se tu po mě vozil vyloženě zločinec od NWO, ale publiku to přišlo asi vtipné. Chtěli mě odsud vyloženě vypakovat, protože tyto řeči mají potenciál otevírat lidem oči. To oni nechtějí.
Pořád je to válka, proti tomu, co to bylo, je NWO vyloženě už slaboučké, ale jejich zločinná podstata je nepustí do poslední chvíle.
Opravdu jde o to, pokud budou lidi zachráněni, aby si uvědomili, před čím byli zachráněni.
Protože lidi jsou zčásti zkažení a rozjívení a kdyby si to nechtěli uvědomit, dožene je to v budoucnosti. Na druhou stranu kvůli tomu, aby si to uvědomili, zavést NWO, není dobrý nápad.




Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter