Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 > Kikimora> 
Jak je vidět, tak ta kosmologie, či jak to nazvat, má témata, kde se shodujeme - esence, element, je to zkrátka něco skutečného. To je velice pozitivní, určitě se na tom dá v budoucnu stavět.
S těmi loděmi je to stoprocentně pravda, já je vídávám na nebi pořád, formou těch éterických světel, oni tady jsou, jen je otázka, kdy zasáhnou, kam až se to všechno musí dovalit.
Já v sobě taky cítím zvláštní klid, že to přeci dobře dopadne, pokud to není jeden z patentů na ovládání mysli.
Objevila jsem zajímavé video a ještě zajímavější stránky.

https://odysee.com/@STOP5G:9/Uvod-do-5G-Prvni-cast#f

https://stop5g.cz/seznam-patentu-kontrola-a-zmena-mysleni-chytra-sit-o-vas-bez-vas/

Seznam patentů, jak se dá s námi cvičit na dálku. Je to hrůzné.
NWO mají třeba patent už od 70. let, jak někomu vyvolávat zvuky v domácnosti.

To jsem zažila na vlastní uši. V podkrovním pokoji najednou rána jak z děla, jako když spadne pytel cementu na střechu. Já se lekla, že jo, šok, co se děje. Pak jsem si řekla - blbost, vy šmejdi, to je halda. Vzápětí ten stejný zvuk, ale slabší a jakoby z větší dálky.
Takto dokážou přivést člověka do blázince.
A to je jen střípek toho, co dokážou.


Určitě je naším bojem získat informace a přehled, co se tu probůh děje.
Kdyby to, co vídáváme na nebi, ta GF, nezasáhla, čeká nás hlad, válka a digitální koncentrák.
Myslím si, že tato válka je fatální, tohle nesmí mít pokračování, jakože si to tedy vyzkoušíme a za pár let to už otočíme. Prostě do toho nesmíme spadnout.

Pochopitelně, v rámci jejich technických možností by bylo možné nasimulovat i tu GF, ale vjemy z toho všeho mám takové, že GF jsou reální mimozemšťané a nakonec nám pomůžou.
Přeci jen, s takovými možnostmi by nemuseli předstírat nějakou GF a hrát s námi tak napínavé divadlo. To, co předstírali NWO jako mimozemšťany, mělo opravdu mnohem mizernější a ubožejší úroveň a předstírat vyšší vědomí, intelekt a cit asi není žádná sranda, to se snad nasimulovat nedá.
Mimozemšťani od NWO, když se to snažili hrát vážně, jakože to skákalo v čase a oni si třeba mysleli, že jim to ještě žeru, ty scénky byly dost komický.
"já jsem Bůh" - "tak si s tím zajdi na psychiatrii"
"Jsem Poseidon"
...
Člověk na tom pozadí tušil toho blba z NWO. Vždy se snažili o kultickou těžkopádnou ceremoniálnost a trvali na úctě a posvátném strachu, tlak na patos. Na svižnou a osvěžující GF nemají.
Tak si myslím, že GF je reálná.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter