Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.5.2022 > Kikimora> 

Realita je úplně extrémní, co jsem poznala, tak jsem měla co dělat, aby mi z toho nevybouchnul mozek.
Vlastně jsem to celé přežila stylem jsem-nejsem, ve stavu relativity, přímo napojená na Stvořitele jsem přežívala díky své víře v kosmický zákon a ve fakt, že musíme zvítězit. GF o mě pečuje.
NWO do mě napálilo takový elektriky, že mi jeden večer svítilo zelené světlo z očí a pak jsem prý pár dnů existovala bez duhovek v očích. V hlavě jsem měla docela temno a moc si neuvědomovala realitu.
To, že žiju, je vlastně obrovský zázrak. Myslím si, že tento svět musí vyhrát, když je toto možné.

Ti hajzlové to měli právě obehnané takovými pojistkami, "tohle člověk nepochopí, nemá šanci". Takže byli v šoku, že jsem se jim načetla s pomocí GF do systémů a spojila se s planetou, galaxií a vesmírem a spiritem nekonečna, věčnosti a bytí a že pochopím, že co plánuju, to se stane.
To byli v šoku.
Pak, že pochopím, že většina komunikace, co mám v hlavě, je skrze čas a prostor, že se s nimi bavím z jejich budoucnosti do minulosti.
To si mysleli, že taky nikdo nepochopí.
No a pak pro ně nastala záležitost, kterou zase oni nepochopili dodnes - že všechny jejich bariéry, kdy zamykali dimenze, se dají překonat skrze napojení na kosmické vědomí a že veškeré "silové", energetické záležitosti, se dají překonat taky skrze napojení na Stvořitele, protože když Stvořitel chce, tak tě nezabije ani miliony voltů.

Je to příliš velká magorie na vysvětlení k jádru.
Všichni jsme naivní a neprobuzení. Abychom plně pochopili, o co tu přesně jde.
Já jsem přesvědčená, že nám GF pomůže. Podle toho, co vím, je to jediná šance na přežití.
Je sice hezká úvaha, takové to, že musíme sami, jenže i když víme o NWO, s tím nikdo nic nenadělá.
Elity, rozhodovací orgány, jsou plně v jejich moci a "zespoda" to už nejde a hlavně obecný lid je příliš naprogramovaný dle měřítek starého světa.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter