Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Auroran, mimozemšťani a tradiční pohled "mystiků staré školy" - provokativní a naléhavé otázky současnosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.5.2022 (00:21:15)


 čtenář Kiki - 11.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> musím bohužel potvrdit že to o těch duchovně láskyplných ženách je pravda z mé zkušenosti - je tam určitá zaslepenost. Netvrdím že jsou takové všechny, určitě ne, ale tu jednu osobně co jsem znala, o té se už nezmíníme jinak než přezdívkou Jidáš. Měla plnou hubu keců o lásce, Ježíšovi... na všechno byla odpověď "no přeci láska... a ten Ježíš to myslel tak...", dělala dobré služby kraniosakrální terapie ale bohužel se přidala k ženě, která si chtěla vystavit dojnou krávu na duchovnu a zprostředkovávala tyhle její služby. Pak se zjistilo, že ta žena je bohužel velkopodvodnice která tahala z lidí peníze pod slibečky že z nich udělá obchodní partnery atd. vybírala na služby desetitisíce na rok dopředu a když přišel termín, tak stejně ještě loudila hotovost protože v tu chvíli neměla ani na zaplacení terapeuta. Tohle našemu Jidášovi nebylo divný, protože ten se o peníze nezajímal, přišel, udělal si své, dostal pár stovek a odešel. Pak se lidi probrali z hypnózy (doslova to byl jako závoj "nemluvte mezi sebou"), začali si vyměňovat čísla, kontaktovat se, zjišťovat a zvažovat možnosti. No a tenhle Jidáš s láskou šel a vyžaloval té podvodnici jaký se tu "chystá podvod" a kdo je strůjce atd. čímž jí dal akorát minuci že paní stačila rozšířit mezi neoslovenou skupinu lidí strašné lži, pomluvy, všem kterým dlužila peníze defakto zakázala chodit na pracoviště, vyrazila je, takže se nedalo kontaktovat další lidi a světe div se, rok po tomto incidentu se zjistilo že ty lidi taky pěkně škubala. Do teď jsou možná pod její hypnózou, zobou jí z ruky a až si to jednoho dne spočítají, bude zázrak pokud si to nepůjdou někam hodit, protože to dává částky s 6 nulami. A hlavně že Láska a Ježíš, informovanost nula a přehnaná iniciativa...

Jenom pokud toto někdo čte, opravdu pozor na lidi co jsou jako cukr, slibují hory doly a jejich argument je že jsou "světelné bytosti" nebo že vždycky chtěli pomáhat lidem, jaké je to jejich poslání. Dala bych sem webové stránky aby věděli čemu se vyhnout obloukem, protože prodává teď i zajíce v pytli po internetu (člověk fakt neví co za tu částku dostane, není to tam ani definováno), ale nechci jí dělat návštěvnost stránek.

Takže nevím jak na diskuzích, ale osobně jsou tihle lidé vcelku nebezpeční když nejsou spojeni s realitou. Realita je taková, že tady pořád peníze máme a než je odmítat, by bylo fajn se aspoň naučit s nimi nakládat morálně, v mezích zákona a etiky, ani tohle polovina lidí neumí tak jakýpak rušení peněz když tuhle lekci nemá půlka lidí zmáknutých? Je to skvělý nástroj na promítání toho jak si umíme sami ošéfovat vlastní život, nebo jak jsme štědří a jak zneužíváme.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter